logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۰
[ شناسه خبر : ۴۴۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

عملیات ساخت واحد‌های پروژه "ظریفان" امسال آغاز می‌شود/ زمین‌های شهرک آی‌تی زنجان آماده واگذاری است

عملیات-ساخت-واحد‌های-پروژه-"ظریفان"-امسال-آغاز-می‌شود-زمین‌های-شهرک-آی‌تی-زنجان-آماده-واگذاری-است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به عملیات اجرایی پروژه احداث مجتمع تولید و عرضه صنایع دستی زنجان گفت: عملیات ساخت واحد‌های پروژه "ظریفان" امسال آغاز می‌شود.

به گزارش موج رسا; امیر حمید‌نیا امروز در حاشیه بازدید استاندار پروژه‌های صنعتی به احداث و تکمیل مجتمع تولید و عرضه صنایع دستی واقع در عوارضی تهران- زنجان(ظریفان) اشاره و اظهار کرد: عملیات ساخت واحد‌ها و سوله‌های پروژه ظریفان امسال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه 103 واحد بوده و هر واحد نیز می‌تواند برای 5 نفر اشتغالزای ایجاد کند گفت: عملیات بروکراسی اداری این پروژه و مباحث آگهی و ارزیابی کیفی مناقصه‌گران انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه عملیات خاکی این پروژه در حال انجام است و با اتمام این عملیات مراحل اجرایی آن به پیکانکار دوم واگذار می‌شود افزود: عملیات اجرایی این پروژه تا 45 روز آینده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در این پروژه سعی کردیم زیرساخت‌ها بار مالی به غرفه‌ها یا واحد وارد نکند افزود: واحد‌های این پروژه تنها به فعالان صنایع دستی استان واگذار می‌شود.

حمید‌نیا با بیان اینکه در این محل هیچ واحدی به غیره از صنایع دستی مستقر نخواهند شد افزود: غرفه‌های به تولید‌کنندکان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به حل مشکل ارزیابی زیست محیطی شهرک آی‌تی زنجان گفت: اراضی این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان افزود: تا به امروز به دلیل مشکلات ارزیابی زیست محیطی زمین‌های این شهرک به متقاضیان واگذار نشده است.

وی با اشاره به شرایط واگذاری زمین‌های شهرک آی‌تی گفت: 30 درصد از هزینه اراضی واگذار شده در مراحل اولیه گرفته می‌شود و اخذ ما بقی هزینه‌ها به صورت اقساط 30 ماهه است.

حمید‌نیا بیان کرد: زمین‌های این شهرک براساس قیمت گذاری انجام شده  متری حدود 120 هزار تومان به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی به اجرای عملیات زیر ساختی این شهرک نیز اشاره کرد و افزود: عملیات گازرسانی این شهرک در دست مطالعه بوده و شبکه آب رسانی نیز در 40 هکتار انجام شده است.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر