logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۴۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

پروژه‌های شهری نباید سیاسی شود/ طولانی شدن پروژه‌های شهری هزینه‌ها را چند برابر می‌کند

پروژه‌های-شهری-نباید-سیاسی-شود-طولانی-شدن-پروژه‌های-شهری-هزینه‌ها-را-چند-برابر-می‌کند

استاندار زنجان با اشاره به طولانی شدن پروژه‌های شهری در زنجان گفت: طولانی شدن پروژه‌های شهری هزینه‌ها را چند برابر می‌کند.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش‌امیری امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار زنجان با اشاره به اینکه نباید پروژه‌های شهری سیاسی شود اظهار کرد: طولانی شدن پروژه‌ها هزینه را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: کاری نکنید که مردم از ساخت پروژه‌های عمرانی خاطره خوش نداشته باشند و تغییرات پی در پی مدیریت شهری سبب می‌شود ساخت پروژه‌ها به هشت سال بکشد.

استاندار زنجان خواستار حمایت همه جانبه اعضای شورای شهر از شهردار جدید شد و ابراز کرد: موفقیت اعضای شورای شهر به موفقیت شهردار بستگی دارد و همه از شهردار حمایت کنید.

وی تاکید کرد: شهرداری نه کمیته امداد و نه اداره کاریابی است و بنده مجوز جذب نیرو به شهرداری را نمی‌دهم و تراکم نیرو در شهرداری سبب خفه‌شدن این سازمان شده است.

درویش‌امیری با درخواست از شهردار جدید شهر مبنی بر کاهش هزینه‌های جاری شهرداری بیان‌کرد: سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی است و شهرداری با این درآمد نمی‌تواند نیاز مردم را پاسخ دهد و بنابراین باید از تمام ظرفیت بخش خصوصی استفاده کند.

وی با بیان اینکه با اخذ دریافت عوارض صدور پروانه و عوارض شهرداری نمی‌شود شهر را اداره کرد، ابراز کرد: درآمد منابع پایدار برای شهرداری و مشارکت بخش خصوصی می‌شود شهر را به خوبی اداره کرد.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر