logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۴۳۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان:

مدیران منتظر تخصیص 100 درصدی اعتبارات نباشند/ تکروی توسعه را متوقف می کند

مدیران-منتظر-تخصیص-100-درصدی-اعتبارات-نباشند-تکروی-توسعه-را-متوقف-می-کند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: مدیران منتظر تخصیص 100 درصدی اعتبارات نباشند تا در پایان سال با مشکل نقدینگی مواجه نشوند.

به گزارش موج رسا; شهرام طهماسبی در پنجمین شورای اداری  استان زنجان،اظهار داشت:برای توسعه استان باید کار تیمی مورد توجه قرار گیرد که باید تفکر راهبردی مبنای حرکت در استان باشد.

وی با بیان اینکه تکروی،خودخواهی و جزیره ای فکر کردن توسعه را متوقف می کند، ادامه داد: مدیران باید به محدودیت اعتبارات توجه کنند و باید پروژه هایی برای تامین اعتبار لیست شود که دارای پیشرفت بالایی باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: مدیران منتظر تخصیص 100 درصدی اعتبارات نباشند تا در پایان سال با مشکل نقدینگی مواجه نشوند.

طهماسبی با بیان اینکه برخی منابع مالی نیستند و به صورت اسناد و ارواق است، گفت: نقدینگی در اختیار سازمان ها قرار نمی گیرد و نقدینگی ها در چند حوزه به ویژه حقوق و مزایا هزینه می شود.

 

*ضرورت توجه به فضای کسب و کار

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: در زمینه سرمایه گذاری، فضای کسب و کار در استان و کشور مهم است.

عباسچیان با بیان اینکه هر چه فضای کسب و کار فراهم شود، می توان سرمایه گذاری لازم را انجام داد، افزود: طرح پنجره واحد موجب کاهش فرآیندهای صدور مجوز در استان می شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه دولت الکترونیک از دیگر اهداف این طرح است که زمان را کاهش داده و موجب کاهش زمان حضوری سرمایه گذاران می شود.

در این جلسه از سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری استان زنجان رونمایی شد.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر