logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴
[ شناسه خبر : ۴۲۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس فدراسیون ووشو:

۱۰ سال پیش کسی تصور قهرمانی در مسابقات جهانی ووشو را نداشت/ باید به دنبال حفظ جایگاه ووشوی ایران باشیم

۱۰-سال-پیش-کسی-تصور-قهرمانی-در-مسابقات-جهانی-ووشو-را-نداشت-باید-به-دنبال-حفظ-جایگاه-ووشوی-ایران-باشیم

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به قهرمانی تیم ملی ووشو در مسابقات جهانی گفت: ۱۰ سال پیش کسی تصور قهرمانی در مسابقات جهانی ووشو را نداشت.

به گزارش موج رسا; مهدی علی‌نژاد سه‌شنبه شب در مراسم افتتاحیه مسابقات ووشو قهرمانی کشور با اشاره به قهرمانی تیم ملی ووشو در جهان اظهار کرد: ۱۰ سال قبل از کسی می‌گفت ما قهرمان جهان می‌شویم، کسی آن حرف را جدی نمی‌گرفت.

وی با اشاره به تلاش خانواده ووشو برای کسب این افتخار افزود: ما با همت ورزشکاران و مربیان تیم بزرگ ایران توانست به مقام قهرمانی جهان دست یابد.

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه قهرمانان مسابقات انتخابی برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب شدند، ابراز کرد: ما سال آینده مسابقات جاکارتا را پیش رو داریم و امیدواریم در تیم خوبی که برای این مسابقات انتخاب می‌شود چهره ورزشکارانی که در این مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده‌اند را ببینیم.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی بهتر این مقام قهرمانی که در مسابقات جهانی به دست آورده‌ایم را حفظ کنیم.

محسن محمدسیفی نیز در این مراسم با اشاره به تلاش مربیان ووشو عنوان کرد: آن چیزی که بنده انجام داده‌ایم در مقابل تلاش مربیان انجام وظیفه بوده است.

وی با ابراز امیدواری از کسب سومین مدال مسابقات آسیایی اظهار کرد: امیدوارم با کسب این مدال بتوانم دل مردم استان زنجان را شاد کنم.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴