logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۲۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ووشو در استان زنجان علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است/ سیفی از افتخارات ورزش کشور است

ووشو-در-استان-زنجان-علاقه‌مندان-زیادی-را-به-خود-جذب-کرده-است-سیفی-از-افتخارات-ورزش-کشور-است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به پیشرفت ورزش ووشو گفت: ووشو در استان زنجان علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

به گزارش موج رسا; علی جوان سه‌شنبه شب در مراسم افتتاحیه مسابقات ووشو قهرمانی کشور با بیان اینکه ووشو یک رشته نوپایی است، اظهار کرد: این رشته ورزشی از رشته‌های رزمی و هنری است که از ادغام چند رشته ورزشی به وجود آمده است.

وی با تبریک قهرمانی تیم ملی ووشو در مسابقات جهانی افزود: با وجود نوپا بودن این رشته اما تلاش خانواده این رشته در ایران سبب شد تا قهرمانی مسابقات جهانی به ایران برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه ووشو یک رشته خوبی در بین رشته‌های ورزشی است، خاطرنشان کرد: این رشته از همه هنرها بهره گرفته است و زیبایی خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه ووشو در استان زنجان علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است، ابراز کرد: این رشته با توجه به شرایط جزو نخستین‌ها ورزش استان است.

جوان با ابراز امیدواری از رشد ورزش در همه ابعاد بیان کرد: امیدواریم خادم خوبی برای ورزش کشورمان باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور به نام محسن محمد سیفی گفت: سیفی از افتخارات ورزش ایران اسلامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در پایان از تلاش تمامی مربیانی که در عرصه رشته ورزشی ووشو فعالیت دارند، تشکر کرد و اظهار داشت: رئیس هیئت ووشوی استان زنجان نیز تلاش بسیاری برای رشد این ورزش در زنجان کرده است.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر