logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۴۲۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عمرانی استاندار زنجان:

پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- تهران سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد/ در بخش ریلی هنوز با استاندارد‌های رایج جهانی فاصله زیادی داریم

پروژه-دو-خطه-کردن-راه-آهن-زنجان-تهران-سال-آینده-به-بهره‌برداری-می‌رسد-در-بخش-ریلی-هنوز-با-استاندارد‌های-رایج-جهانی-فاصله-زیادی-داریم

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به پیشرفت 50 درصدی دو خطه کردن راه آهن زنجان- تهران گفت: این پروژه در سه ماه نخست سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش موج رسا; جواد رحمتی امروز در مراسم افتتاح قطار 5 ستاره فدک با اشاره به راه اندازی قطار سریع‌السیر در مسیر زنجان- مشهد اظهار کرد: با راه اندازی این قطار بخشی از مشکلات ریلی شمالغرب برطرف شد.

وی با اشاره به اینکه هنور در بخش ریلی با استاندارد جهانی فاصله داریم افزود: در چند سال اخیر اقدامات مناسبی در بخش ریلی شمالغرب انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اجرای پروژه دو خطه  کردن مسیر زنجان تهران اشاره کرد و افزود: با تکمیل این پروژه حمل و نقل ریلی در این مسیر تسهیل می‌شود.

وی به روند پیشرفت پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان تهران گفت: در حال حاضر این پروژه پیشرفت 50 درصدی برخوردار است.

رحمتی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر خدمات قابل توجهی در ناوگان ریلی شمالغرب انجام شده است افزود: استان زنجان در این راستا در مسیر تحول قرار دارد.

علی خدایی مدیرکل راه آهن شمالغرب نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز این افتخار را داریم که قطار 5 ستاره فدک در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد گفت: به غیر از این قطار سه قطار دیگر در شبکه ریلی کشور در مسیر قم- مشهد٬ شیراز- مشهد و تهران- مشهد فعال است.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد راه اندازی چهارمین قطار 5 ستاره در خطوط ریلی کشور در مسیر زنجان- مشهد هستیم افزود: امیدواریم با این امکانات بتوانیم رضایت مسافران و زائران را فراهم کنیم.

خدایی افزود: چند روز آینده نیز یک قطار دیگری به مسیر زنجان- تهران اضافه می‌شود.

 

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر