logo
امروز : سه شنبه ۸ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۴۱۵۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیأت وزنه‌برداری استان زنجان عنوان کرد:

دعوت وزنه‌بردار زنجانی به اردوی تیم ملی

دعوت-وزنه‌بردار-زنجانی-به-اردوی-تیم-ملی
دبیر هیأت وزنه‌برداری استان زنجان گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی تهران از هفتم آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود.

مرتضی مبارکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه اردوی آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی تهران از هفتم آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود و وزنه‌بردار جوان و توانمند زنجانی در این اردو حضور دارد، گفت: حمیدرضا محمدی‌تنها به همراه مربی خود، علی نصرتی در مجموعه ورزشی آزادی محل فدراسیون وزنه‌برداری حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این اردوی آماده‌سازی جهت شرکت در مسابقات آسیایی که به میزبانی کشور قطر است، اجرا و پیگیری می‌شود.

دبیر هیأت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به عملکرد محمدی‌تنها عنوان کرد: از آن‌جایی که این ورزشکار مستعد در دسته فوق‌سنگین کار می‌کند و با توجه به رکوردهای درخشانش در رقابت‌های قبلی، انتظار کسب مدال طلا از او را داریم.

وی ادامه داد: سه نفر از وزنه‌برداران رده سنی بزرگسالان نیز در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برند. در بخش آقایان مهدی کرمی و حسین سلطانی و همچنین در بخش بانوان الهه رزاقی مشغول به تمرین هستند.

مبارکی با اشاره به مسابقات رده سنی بزرگسالان تصریح کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان آذر ماه سال جاری در کشور بحرین برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر