logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۴۱۴۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه قیدار :

روزهای سختی در انتظار دشمنان ایران است

روزهای-سختی-در-انتظار-دشمنان-ایران-است
امام جمعه قیدار گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و انگلیس، همه ظرفیت‌های خود را برای فشار ترکیبی در حوزه جنگ ترکیبی انجام می‌دهند تا ایران را برای عقب‌نشینی تحت فشار قرار دهند اما روزهای سختی در انتظار دشمنان ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: صحنه شهادت یحیی سنوار ترکیبی از شجاعت، ابهت، سرسختی و مقاومت، نترس، قهرمانی، تنهایی، غربت، بی‌پناهی و مظلومیت بود و این صحنه میراث ماندگاری خواهد شد و بشر هرگز آن را فراموش نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه یحیی سنوار تمام نخواهد شد حرمله‌های تل‌السلطان رفح نفهمیدند و فاتحانه این فیلم را منتشر کردند و با پخش آن، بزرگ‌ترین خدمت را به جبهه مقاومت کردند افزود: همانطور که شهید اسماعیل هنیه گفت: «دشمن بداند که با شهادت سرداران و قهرمانان و فرماندهان خللی در مقاومت اسلامی ایجاد نخواهد شد».

امام جمعه قیدار ادامه داد: تمام تلاش غرب و جبهه صهیونیسم جهانی بر این است که اراده خود را بر ایران انقلابی تحمیل کند که توفیقی نداشته و بارها و بارها طعم شکست‌های راهبردی را از ایران چشیده است.

وی اضافه کرد: در دور جدید که از سال ۹۶ آغاز شده است، «فشار حداکثری» و «مهار حداکثری» دو راهبرد اصلی دولت‌های آمریکا بوده است که هر کدام با سناریوهای مختلفی اجرا شده و درحال اجرا است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و انگلیس، همه ظرفیت‌های خود را برای فشار ترکیبی در حوزه جنگ ترکیبی انجام می‌دهند تا ایران را برای عقب‌نشینی تحت فشار قرار دهند اما دست ایران بسته نیست و ایران هم از مؤلفه‌های فشار روی طرف غربی در حوزه‌های هسته ای، موشکی، منطقه‌ای، امنیتی و انرژی برخوردار است و بی‌تردید روزهای سختی در انتظار دشمنان ایران است.

وی به 8 ابان سال روز شهادت شهید فهمیده درسال 59 و روز نوجوان و روز بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده دانش‌آموز بسیجی بود که با بینش و بصیرت عمیق و استوار خود در جنگ با دشمن پیش‌قدم شد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی شهید فهمیده که باعث شد تا حضرت امام (ره) از او به عنوان رهبر یاد کند بصیرت عمیق وی بود که با شهادت درس شجاعت فداکاری و مقاومت را به همه بسیجیان و امت حزب‌الله آموخت.

وی با بیان اینکه امروز شهید فهمیده به حق الگویی شایسته و تصویری برجسته از ایثار  و جهاد و شهادت برای دانش‌آموزان بسیجی و جوانان و نوجوانان کشور ماست افزود: هدف دشمن امروز از بین بردن انگیزه و روحیه جهاد و شهادت‌طلبی است.

امام جمعه قیدار به 8 آبان روز پدافند غیرعامل نیز اشاره کرد و گفت: پدافند غیرعامل یعنی مقاومت در برابر دشمن و دفاع از همه چیز در برابر همه چیز دشمن؛ در حقیقت پدافند غیرعامل به معنی صیانت از مردم در برابر دشمن است.

وی اضافه کرد: هدف اصلی سازمان پدافند غیر عامل حفاظت، حراست و صیانت از مردم و زیر‌ساخت‌ها و سرمایه‌های کشور در برابر دشمن در برابر حوادث است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر