logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۱۴۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان بیان کرد:

اخذ مجوز مولدسازی ۳ پروژه هلال‌احمر زنجان

اخذ-مجوز-مولدسازی-۳-پروژه-هلال‌احمر-زنجان-
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برای نخستین بار، مجوز مولدسازی سه پروژه مهم در شهرستان‌های زنجان، خدابنده و ابهر این استان اخذ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، دبیرکل و اعضای کمیسیون دائمی شورای عالی به واسطه حسن اعتماد و تقویت زیرساخت‌های این مجموعه در استان اظهار کرد: یکی از ضرورت‌ها برای پویایی جمعیت هلال‌احمر استان مولدسازی است که با برنامه‌های تحولی در دست اجرا ارائه خدمات ارتقاء می‌یابد.

بیشتر بخوانید

وی یادآوری کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در دومین مصوبه ۱۶۲ جلسه شورای عالی جمعیت هلال‌احمر در خصوص پروژه‌های مشارکتی جمعیت، موضوع نتایج کارگروه مولدسازی هلال‌احمر مطرح و پرونده‌های مولدسازی هلال‌احمر پس از بررسی با تدقیق میزان آورده و سهم در قبال جذب سرمایه‌گذار مورد تصمیم‌گیری در این شورا قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با توجه به نتیجه بررسی‌های چهل و دومین جلسه کارگروه مولدسازی جمعیت هلال‌احمر کشور، درخواست اجرای پروژه احداث مجتمع فاتح در ملک هلال‌احمر شهرستان زنجان در قالب مشارکتی با بخش خصوصی یا دولتی وفق ضوابط و مقررات مورد موافقت قرار گرفت.

هاشمی ابراز کرد: اخذ مجوز مولدسازی پروژه دوم مربوط به درخواست اجرای پروژه سرمایه‌گذاری تکمیل مجتمع تجاری اداری در ملک هلال‌احمر شهرستان ابهر در قالب مشارکتی با بخش خصوصی یا دولتی مورد موافقت قرار گرفته است.

وی سومین اخذ مجوز مولدسازی را در خدابنده بیان کرد و ادامه داد: این مهم در خصوص پروژه مشارکت در ساخت ساختمان اداری شهر قیدار در ملک جمعیت هلال‌احمر این شهرستان است که مورد موافقت قرار گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این طرح‌ها برای نخستین بار در جمعیت هلال‌احمر این استان عملیاتی شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مولدسازی موجب تقویت در آمد پایدار، تجهیز و ارتقای ناوگان امدادی، پاسخگویی سریع به حوادث، توسعه پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان می‌شود.

وی اضافه کرد: تلاش برای اجرای طرح‌های مولدسازی از نیمه دوم فروردین سال گذشته در دست پیگیری بود که منجر به نتیجه شد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر