logo
امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۱۴۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:

نقش جوانان فعال در ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی

نقش-جوانان-فعال-در-ارتقاء-سرمایه‌های-اجتماعی
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: نقشی که تشکل‌ها و جوانان فعال در ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی کشور می‌توانند ایفا کنند، باید مدنظر قرار گیرد و از جایگاه مهمی برخوردار باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ علی پارسانیا روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه اولین اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی فعالیت‌های فرهنگی در ورزش با بیان اینکه ترویج ورزش همگانی یک اقدام فرهنگی مهم است، گفت: ارتقاء سرمایه اجتماعی در هر حاکمیت و کشوری بسیار مهم و مسئله زیربنایی است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه اگر سرمایه اجتماعی در یک کشور کاهش پیدا کند، اثرات سوء بسیاری بر مسائل مختلف و گوناگونی می‌گذارد، افزود: این امر اختلال در نظم اجتماعی و بنیان‌های فکری و معنوی جامعه پیش می‌آورد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: این موضوعات باعث می‌شود آسیب‌های اجتماعی ظهور و بروز بیش‌تری پیدا کند و روی مسائل اقتصادی نیز اثر بگذارد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: نقشی که تشکل‌ها و جوانان فعال در ارتقاء سرمایه اجتماعی کشور می‌توانند ایفا کنند، باید مدنظر قرار گیرد و از جایگاه مهمی برخوردار باشد.

پارسانیا اظهار کرد: طی گذشت سه سال اتفاقات خوبی در حوزه ورزشی رقم خورده که مهم‌ترین آن حرکت به سوی ساختارسازی است، اگر قرار باشد کاری صورت بگیرد باید ساختار مناسب آن هم فراهم شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر