logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۴۱۴۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ایمنی راه‌های استان زنجان عنوان کرد:

اجرای خط‌کشی راه‌ها در زنجان

اجرای-خط‌کشی-راه‌ها-در-زنجان-
رئیس اداره ایمنی راه‌های استان زنجان گفت: اجرای امور مرتبط با راهداری مشروط به تأمین منابع مالی به‌موقع است و در سال جاری حدود ۳ هزار کیلومتر از راه‌های استان با اولویت محورهای آزادراهی، شریانی، اصلی و فرعی خط‌کشی شده است.

مسعود قاسمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در ۶ ماهه سال جاری راهداری استان زنجان جهت ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی استان اقدامات متعددی انجام شده است، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم و ویژه نصب بلوک‌های مفصلی توسط دو پیمانکار در دو جبهه‌کاری در محور ترانزیت زنجان به قزوين است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این اقدامات در حدفاصل پلیس راه به سمت زنجان و در آزادراه زنجان به قزوین حدفاصل کیلومتر ۳۰ تا ۳۲.۵۰ و مابین دو عوارضی توسط پیمانکاران مجری در حال انجام است.

رئیس اداره ایمنی راه‌های استان زنجان با بیان اینکه با توجه به توان اجرایی بالای اداره‌کل در صورت تأمین منابع به‌موقع مالی امیدواریم تا پایان امسال پروژه‌های مذکور به اتمام رسد.

وی عنوان کرد: اجرای امور مرتبط با راهداری مشروط به تأمین منابع مالی به‌موقع است و در سال جاری حدود ۳ هزار کیلومتر از راه‌های استان با اولویت محورهای آزادراهی، شریانی، اصلی و فرعی خط‌کشی شده که کار ارزشمندی برای استان است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر