logo
امروز : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۴۱۴۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
‌بازرس‌کل استان زنجان:

پسماندهای روی زنجان تعیین تکلیف می‌شود

پسماندهای-روی-زنجان-تعیین-تکلیف-می‌شود
‌بازرس‌کل استان زنجان با اشاره به اینکه تعارضات و مغایرت‌هایی در اقدام دستگاه‌های متولی وجود داشت که با تشکیل جلسه‌ای این مغایرت‌ها رفع شد و به یک نقطه توافق قانونی رسیدیم گفت: طی اقداماتی پسماندهای روی زنجان تعیین تکلیف می‌شود.

به گژارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سجاد ده‌ده‌جانی در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود بازرسی کل استان زنجان به موضوع پسماند روی زنجان اظهار کرد: این اقدام بر اساس مطالبات مردمی و خبرنگاران از مجموعه سازمان بازرسی استان مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف پسماندهای فرآوری روی در شهرک صنعتی زنجان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: در این راستا با توجه به وظایف ذاتی سازمان کل بازرسی کشور که در نظارت عملکرد دستگاه‌ها دارد، جهت بررسی وضعیت دستگاه‌های متولی پسماند روی را دعوت به جلسه مشترک کردیم.

‌بازرس‌کل استان زنجان با اشاره به بازدید از شهرک روی زنجان بیان داشت: در شهرک روی زنجان بودیم و شاهد انباری از پسماندها شدیم که حجم این پسماندها حدود 9 الی 10 میلیون تن بود.

وی با اشاره به اینکه برای تعیین تکلیف این پسماندها به دلیل آثار مخربی که برای محیط زیست، حیوانات، گیاهان و آب‌های زیرزمینی دارند، ورود کردیم ادامه داد: جلسه‌ای را تشکیل دادیم و تعارضات و مغایرت‌هایی در اقدام دستگاه‌های متولی وجود داشت که رفع شد و به یک نقطه توافق قانونی رسیدیم.

ده‌ده‌جانی با بیان اینکه اقدامات دستگاه‌های متولی را با تطبیق بر قوانین مقررات برای آن‌ها تبیین کردیم تصریح کرد: با اجرای این مصوباتی که داشتیم و نظارت‌هایی که بعد از این از سوی بازرسی کل استان زنجان انجام خواهد گرفت شاهد تسریع در تعیین تکلیف پسماندهای موجود در شهرک روی خواهیم بود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر