logo
امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۱۴۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

تسریع اجرای پروژه شهیدان کریمی پیگیری می‌شود

تسریع-اجرای-پروژه-شهیدان-کریمی-پیگیری-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر تسریع در اجرای پروژه پل محور شهیدان کریمی تاکید کرد و گفت: برای رفع موانع در روند اجرای این طرح پیگیری‌های لازم انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ منصور مرادلو ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان به شهادت یحیی سنوار، رزمنده مقاومت، اشاره کرد و شهادت وی را به جبهه مقاومت و رهبر کبیر انقلاب تسلیت گفت. 

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه راه مقاومت با شهادت این رزمندگان متوقف نخواهد شد، افزود: شهید سنوار الگویی برای جوانان شده و پایمردی و ایثار وی در سراسر دنیا مخابره شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: مقاومت در برابر استکبار جهانی ادامه خواهد داشت و پیروزی ازآن مقاومت خواهد بود.

وی ضمن تأکید بر اهمیت پیگیری مطالبات شهروندان، از اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات شهری خبر داد و اظهار کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری و اعضای شورا، بر تعهد آن‌ها برای بهبود شرایط زندگی شهروندان زنجانی تایید برای موضوع است.

مرادلو از تمرکز ویژه شهرداری و شورای شهر بر مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته خبر داد و افزود: برخی مشکلات شهری ریشه در گذشته دارد.

وی ادامه داد: با انجام اقداماتی همچون ایجاد فضای سبز در کوی رضوان، بهبود وضعیت کوی تعاون، آسفالت‌ریزی در مناطق محروم و کلنگ‌زنی پروژه احداث کانال برای زنجانرود، گام‌های مهمی در جهت رفع این مشکلات برداشته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان همچنین از پیشرفت ۱۵ درصدی پروژه احداث کانال زنجانرود که برای مدیریت پسماند شهری بسیار مهم است، ابراز خرسندی کرد و بر اهمیت این پروژه برای بهبود محیط زیست شهر تأکید نمود.

وی با قدردانی از شهروندانی که مشکلات شهری را به شورای شهر گزارش می‌دهند، بر اهمیت این گزارش‌ها در شناسایی و رفع بهتر مشکلات تأکید کرد و از بهبود وضعیت پارک ارم و ایجاد تفرجگاهی مناسب برای شهروندان خبر داد.

مرادلو ضمن تأکید بر اینکه با وجود همه تلاش‌ها، هنوز مشکلاتی وجود دارد، از عزم جدی شورای شهر و شهرداری برای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی و حرکت به سوی شهری بهتر خبر داد.

وی از اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات شهری همچون بهبود وضعیت مناطق محروم، ایجاد فضاهای سبز، بهبود وضعیت پارک‌ها و پیشرفت پروژه‌های عمرانی خبر داد و همچنین بر اهمیت مشارکت شهروندان در شناسایی و رفع مشکلات تأکید کرد.

تسریع در اجرای پروژه شهیدان کریمی 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر تسریع در اجرای پروژه پل محور شهیدان کریمی تاکید کرد و گفت: این پروژه با مشکلات تاسیساتی مواجه بود که برای رفع موانع و تسریع روند اجرای این طرح پیگیری‌های لازم انجام شد.

وی همچنین از اضافه شدن هفت دستگاه ون به ناوگان شهری زنجان خبر داد و افزود: با این اقدام، ناوگان شهری مجهزتر شده و تلاش داریم تا توزیع ناوگان در سطح شهر متوازن باشد.

مرادلو در ادامه به پروژه آسفالت‌ریزی کمربندی جنوبی اشاره کرد و گفت: آسفالت‌ریزی از میدان فلسطین تا میدان جهاد انجام شده و نیاز است تا میدان سیلو ادامه یابد.

لازم به ذکر است که پروژه پل محور شهیدان کریمی یکی از پروژه‌های مهم عمرانی شهر زنجان است که با تکمیل آن، مشکلات ترافیکی در این منطقه مرتفع خواهد شد. همچنین، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی نیز از جمله اولویت‌های شورای شهر و شهرداری زنجان است که با اجرای این طرح، خدمات‌رسانی به شهروندان بهبود خواهد یافت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر