logo
امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۱۴۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان تاکید کرد:

لزوم بهره‌مندی از استعداد نخبگان در جامعه

لزوم-بهره‌مندی-از-استعداد-نخبگان-در-جامعه
امام جمعه زنجان گفت: باید زمینه لازم برای بهره‌مندی از توانایی نخبگان در جامعه فراهم شود چراکه زنجان در این عرصه خوش درخشیده و باعث افتخار بوده و نخبگان زیادی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی در جمع بسیجیان استان با بیان اینکه نیروهای بسیج خودجوش وارد عرصه می‌شوند، اظهار کرد: در زنجان سرمایه‌های انسانی زیادی وجود دارد که در مساجد رشد و نمو پیدا کرده‌اند، همه می‌دانیم استان زنجان یک استان مستعد بوده و افتخارات زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: روز یکشنبه شاهد رویداد عظیم کتاب «پاییز آمد» در شهر زنجان بودیم که مورد استقبال آحاد مردم قرار گرفت و برای زنجان باعث افتخار شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شهید احمد یوسفی در جنگ هشت سال دفاع مقدس و شهید شهریاری نیز در سنگر دیگر ایفای نقش کردند و برخی دیگر از شهدا در جبهه اقتصادی و فرهنگی حضور داشتند، تصریح کرد: با کمی دقت متوجه می‌شویم که سربازانی از دیار زنجان به‌پا خواسته‌‎اند، این استان سرمایه‌های زیادی به خود دیده است.

امام جمعه زنجان بیان کرد: باید زمینه لازم برای بهره‌مندی از توانایی نخبگان در جامعه فراهم شود چراکه زنجان در این عرصه خوش درخشیده و باعث افتخار بوده و نخبگان زیادی دارد.

وی ادامه داد: با ایجاد بستری مناسب باید نخبگان زنجانی بتوانند در عرصه بین‌الملل فعالیت مؤثری داشته باشند و این اقدام باید در دستور کار قرار گیرد و نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر