logo
امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۴۱۴۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان:

بسیجیان برای انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند

بسیجیان-برای-انقلاب-سنگ‌تمام-گذاشتند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس نظام و بسیج به صراحت ثابت کردند که ایستادگی و مقاومت در برابر ظالم امری تحقق‌پذیر است، گفت: بسیجیان برای انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در جمعی از بسیجیان در دیدار با امام جمعه زنجان با بیان اینکه مبارزه با ظلم در مبانی دینی آمده و در انقلاب اسلامی هم به آن پرداخته شده است، اظهار کرد: باید توجه داشت نباید در برابر ظلم تسلیم شد و در برابر مستکبران سر فرود آورد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس نظام و بسیج به صراحت ثابت کردند که ایستادگی و مقاومت در برابر ظالم امری تحقق‌پذیر است و در دفاع از حرم نیز این مهم ثابت شد، ابراز کرد: بسیجیان در برابر اغتشاشگران خوش درخشیدند و اگر میدان برای نبرد باز باشد میلیون‌ها نفر بسیجی آماده هستند تا در این راه وارد عرصه جهاد شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برای مقابله با رژیم کودک‌کش بسیجیان بسیاری آماده به خدمت هستند، تصریح کرد: زمانی که فضای انتخاباتی در استان زنجان حاکم بود بیش از 57 درصد از این استان در حماسه ملی مشارکت و حضور فعال داشتند و بسیجیان برای انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند.

وی گفت: در راهپیمایی‌ها و رزمایش‌ها نیز افراد مختلفی از بسیجیان اعلام آمادگی برای نبرد با رژیم صهیونیستی داشتند که این روحیه بالا و شجاعت افراد را می‌رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نیروهای سپاه همه بعدی بوده و در تمام عرصه‌ها مشارکت دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر