logo
امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۱۴۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

سپاه پاسداران در دستاوردهای انقلاب نقش‌آفرین است

سپاه-پاسداران-در-دستاوردهای-انقلاب-نقش‌آفرین-است
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن نقش مهم دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سردار جهانبخش کرمی در جمعی از بسیجیان در دیدار با امام جمعه زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن نقش مهم دارد، اظهار کرد: چنانچه مقام معظم رهبری در سال 1398 در بیانات خود فرمودند: کلمه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود بیانگر گویای مطلب بوده و وظیفه را برای هر فرد مشخص و معین کرده است.

بیشتر بخوانید

وی ابراز کرد: مأموریت برای بسیجیان و سپاه مقتدر مشخص بوده که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دو مجموعه سپاه و بسیج به بهترین شکل وارد عرصه شده و مورد تحسین مقام معظم رهبری واقع شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: حضرت امام راحل در بخشی از سخنرانی خود فرمودند من سپاه را دوست دارم و از آن راضی هستم و هرگز نسبت به این مهم نظرم بر نخواهد گشت یا اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری نیز درباره بسیج فرمودند بسیج پاره تن مردم است و در سال 98 در بیانات دیگر ابراز کردند اگر از من بپرسند نظرتان درباره عملکرد سپاه چیست؟ من می‌گویم 100 درصد راضی هستم ولی قانع نیستم و سپاه می‌تواند 100 برابر توسعه داشته باشد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس سپاه استان زنجان در 19 عملیات بزرگ جزو نیروهای فعال خط‌شکن بوده و زبانزد فرماندهان سپاه واقع شد که در 26 عملیات سخت در برابر پاتک‌ها مثل کوه ایستادگی کرده و مجاهدت داشتند.

کرمی اضافه کرد: فراموش نمی‌کنم شهید مهدی زین‌الدین در جزیره مجنون در اوج نبرد با دشمن دلیرانه وارد عرصه شد یا شهید اشتری فرمانده گردان مانند مالک‌اشتر با دشمنان نبرد کرد و جبهه از چنین افرادی به خود زیاد دیده است.

وی ادامه داد: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس حسینی‌وار وارد عرصه شدند و با دشمن متجاوز جنگیدند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر