logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۸
[ شناسه خبر : ۴۱۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری استان زنجان خبرداد

ثبت 65 میلیون تردد در محورهای استان زنجان

ثبت-65-میلیون-تردد-در-محورهای-استان-زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:در شش ماهه نخست سال‌جاری 65 میلیون تردد در محورهای استان زنجان ثبت شده است.

به گزارش موج رسا; ایرج دست‌نشان در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: 62 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان زنجان فعال است که در شش ماه نخست سال جاری چهار دستگاه به این مجموعه اضافه شده است.

وی با اشاره به فعالیت 20 دستگاه سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان زنجان،گفت:بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، 12 سامانه از این نوع نیز در سال جاری به بهره‌برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد دوربین‌های نظارت تصویری فعال در محورهای استان زنجان را 37 دستگاه اعلام کرد و افزود:سیستم توزین حین حرکت در محور زنجان- دندی راه‌اندازی شده است که در شش ماهه نخست سال‌جاری 8 هزار و 77 مورد تخلف را ثبت کرده است.

دست نشان با بیان اینکه دو دستگاه تابلوی پیام متغیر در جاده‌های استان زنجان فعال است،بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، فعالیت یک دستگاه تابلو هم در سال‌جاری آغاز می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نرخ جریان تردد (وسیله نقلیه در ساعت) را در 6 ماهه نخست سال‌جاری 247 مورد اعلام کرد و بیان داشت: این آمار در طول سال‌گذشته 199 بوده است.

دست‌نشان تعداد ترددهای 6 ماهه نخست سال‌جاری را در محورهای استان زنجان 65 میلیون تردد اعلام کرد و ادامه داد: این آمار در طول سال‌گذشته 97 میلیون تردد گزارش شده است.

وی با اشاره به آمار تخلفات ثبت شده در سامانه‌های ثبت تخلفات در طول سال گذشته به میزان 161 هزار و 112 مورد،خاطرنشان کرد: آمار تخلفات ثبت شده در 6 ماهه نخست سال‌جاری 98 هزار و 841 مورد بوده است.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر