logo
امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۱۴۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان مطرح کرد:

برگزاری طرح نشاط تعالی در شهرستان‌های زنجان

برگزاری-طرح-نشاط-تعالی-در-شهرستان‌های-زنجان-
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: طرح نشاط و تعالی مسجد و محله در زنجان، خرمدره، خدابنده و ابهر و ماهنشان برگزار می‌شود.

محسن اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه اجرای طرح «هر مادر، یک مربی قرآن» زیر نظر کانون‌های مساجد برای ۱۰۰ خانواده در زنجان و چهار شهرستان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این طرح، یکی از طرح‌های هنری مساجد استان بوده که از برنامه‌های «نشاط و تعالی مسجد و محله» در ذیل قرارگاه شهید آوینی زیر نظر وزارت ارشاد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه «نشاط و تعالی مسجد و محله» در ۹ محور اصلی بوده، ادامه داد: طبق تفاهمات انجام شده با حوزه علمیه خواهران این طرح در چهار شهرستان از استان انجام خواهد شد و اگر این طرح بازخوردهای خوبی از طرف خانواده داشت و با استقبال عمومی رو به رو شد در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان عنوان کرد: مربیان مجرب تمام آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند تا این طرح اجرا و مد نظر مخاطبان باشد و مربیان قرآنی به مناطق و محلات هدف مراجعه و این طرح به‌منظور پیوند بین مسجد و خانواده در نظر گرفته شده تا جوانان و نوجوانان بیش‌تر در این محیط و دوره‌های مدنظر حضور به هم رسانند.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی استان نیز به‌ این‌ مهم پرداخته است و مادران آماده دریافت مباحث هستند آیاتی که کاربردی بوده و در ارتباط با خانواده و بحث مهارتی بین فرزندان است مورد تأکید و استفاده واقع شده و این مربیان در چهار شهرستان به‌صورت آزمایشی شروع به فعالیت خواهند داشت.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان گفت: اگر طرح خروجی مناسبی داشت قابل‌اجرا در تمام شهرستان‌ها خواهد بود، چهار استانی که طرح نشاط و تعالی مسجد و محله در آن‌ها برگزار خواهد شد شامل زنجان، خرمدره، خدابنده و ابهر و ماهنشان است و مقدمات این برنامه‌ها آماده اجرا بوده و از هفته آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و این طرح چهار ماه در نظر گرفته شده است.

اسلامی ابراز کرد: این طرح به تقویت اعتماد متقابل، افزایش اعتمادبه‌نفس و ایجاد فضای نشاط و صمیمیت میان مادران و دختران در نظر گرفته شده است و امیدواریم بازخوردهای خوبی داشته باشیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر