logo
امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۴۱۳۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی استان زنجان:

کسی حریف هنرمندان چاقوساز زنجانی نشد

کسی-حریف-هنرمندان-چاقوساز-زنجانی-نشد
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: دومین مرحله استانی مهارت چاقوسازی با حضور ۲۵ نفر از هنرمندان اجرا شد، قرار بر این بود هنرمندان برتر به مسابقات کشوری اعزام شوند ولی از آن‌جایی که زنجان در زمینه چاقوسازی رقیبی ندارد، هیچ استانی شرکت نکرد.

سید میکائیل موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه چاقوی استان زنجان قدمتی دیرینه و ماندگار دارد، گفت: دومین مرحله استانی مهارت چاقوسازی با حضور ۲۵ نفر از هنرمندان اجرا شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در پایان مسابقات از منتخبان تجلیل و قدردانی به عمل آمد. قرار بر این بود هنرمندان برتر به مسابقات کشوری اعزام شوند ولی از آن‌جایی که زنجان در زمینه چاقوسازی رقیبی ندارد، هیچ استانی شرکت نکرد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به اینکه در بزرگداشت روز چاقو برنامه‌هایی نیز اجرا شد، عنوان کرد: سه رویداد استارت‌آپی شامل بسته‌بندی، طراحی چاقو، تولید و فروش برگزار شد و اساتید و داوران بسیاری نیز حضور داشتند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این مسابقات تشویق هنرمندان جوان و توانمند بود تا علاقه و شوقی میان آنان ایجاد شود تا نوآوری بهتری در این صنعت صورت بگیرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر