logo
امروز : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۱۳۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

راهپیمایی 13 آبان شکوهمند برگزار می‌شود

راهپیمایی-13-آبان-شکوهمند-برگزار-می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم راهپیمایی روز یکشنبه 13 آبان ماه ساعت 10 شروع می‌شود که این حرکت از تقاطع چهارراه امیرکبیر به طرف میدان انقلاب در نظر گرفته شده و با حضور گسترده مردم همراه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام علی ناصر در جلسه هماهنگی مراسم ۱۳ آبان با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز یکشنبه 13 آبان ماه ساعت 10 شروع می‌شود که این حرکت از تقاطع چهارراه امیرکبیر به طرف میدان انقلاب در نظر گرفته شده، اظهار کرد: این برنامه با حضور گسترده و استقبال مردم رو به رو است.  

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مجموعه‌های مرتبط برنامه‌های مختلف برای این روز مهم پیش‌بینی کرده‌اند که در داخل نهادها، ارگان‌ها از قبیل مسابقات کتاب‌خوانی با محوریت 13 آبان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: سال‌های گذشته با تجربه‌ای که به‌دست آمده، هر نهاد و مجموعه اگر برنامه میدانی دارند با شورای هماهنگی همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند تا برنامه نظم خاص داشته باشد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: از دیگر برنامه‌ها برای حضور دانش‌آموزان در این راهپیمایی است که در آموزش و پرورش جلساتی برگزار خواهد شد. پیشنهادی که در این باره شده است مدارس ساعت 9:30 تعطیل شوند تا دانش‌آموزان در این مراسم حضور فعال داشته باشند.

 وی ادامه داد: روز 13 آبان یک مراسم ملی و مذهبی است که به لطف خداوند و اهل بیت (ع) این برنامه‌ها با حضور گسترده مردم رو به رو می‌شوند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: راهبری‌های رهبر انقلاب و بصیرت مردم در این حضور باشکوه نقش اساسی دارد و دشمنان با دیدن سیل جمعیت هر روز ناامید می‌شوند.

 ناصر ابراز کرد: راهپیمایی‌های مهمی در کشور انجام می‌شود از قبیل 22 بهمن، روز جهانی قدس حساسیت زیادی دارد و 13 آبان با توجه به عملیات طوفان‌الاقصی و اثرات آن با حضور پر شور و بی‌نظیر مردم جهت حمایت از مردم فلسطین انجام می‌شود.  

وی گفت: رژیم صهیونیستی امروزه جنایات مختلفی را در غزه، فلسطین و لبنان انجام داده که هیچ حقوق‌بشری در برابر این جنگ نابرابر اعتراضی ندارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر