logo
امروز : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴
[ شناسه خبر : ۴۱۳۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ خبر داد:

توقیف روزانه 50 خودروی حادثه‌ساز در زنجان

توقیف-روزانه-50-خودروی-حادثه‌ساز-در-زنجان-
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ گفت: اجرای طرح توقیف خودرو در خیابان‌ها روزانه به بیش از 50 مورد می‌رسد که افراد متخلف مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شده‌ و در سطح استان به توقفگاه منتقل می‌شوند.

سید پیمان شبیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در راستای تأمین آرامش و ایمنی ترافیک، شهروندان پلیس راهور طرح‌های ویژه‌ای برای برخورد ناقضان قوانین آئین‌نامه راهور در سطح استان در نظر گرفته‌اند که قابل اجرا است، اظهار کرد: در اجرای این طرح روزانه بیش از 50 خودروی متخلف که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شده‌اند در سطح استان به توقفگاه منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای همه یکسان است و با افراد مختلف برخورد می‌شود، ادامه داد: از جمله اهداف اصلی پلیس برقراری نظم و انضباط در جامعه است.

رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ افزود: افراد متخلف نه‌تنها نقض قانون کرده بلکه با جان خود و دیگران نیز بازی می‌کنند و بدون در نظر گرفتن این مهم قوانین مربوط به رانندگی را رعایت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: برای جا افتادن تأمین آرامش و ایمنی ترافیک در جامعه و رعایت نکات کلیدی در رانندگی و احترام به قانون نیاز به فرهنگ‌سازی و هم‌فکری دارد تا در جامعه به نحو احسن اجرا و عملی شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر