logo
امروز : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۴۱۳۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

شهدا توفیق شهادت را تصادفی کسب نکردند

شهدا-توفیق-شهادت-را-تصادفی-کسب-نکردند
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: انسانی‌هایی که مکتب روح‌الله را پیمودند، توفیق شهادت را کسب کرده و شهید شدند بنابراین آنان این مقام را تصادفی به دست نیاوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان بعد از ظهر امروز در شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و همچنین آئین رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب پاییز آمد که در مصلی زنجان در حال برگزاری است، گفت: هیچ قطره‌‌ای در دنیا محبوب‌تر و بالاتر از خونی که در راه خدا ریخته می‌شود، نیست.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی فرمود قبل از اینکه شهید شوی باید در این دنیا شهید باشید، گردنه‌هایی را طی کنید تا به مرحله شهادت برسید.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به کتاب پاییز آمد، تصریح کرد: نویسنده این کتاب بهترین تصاویر را به زیبایی تمام در قالب کلمات نوشته است. گلستان جعفری نویسنده‌ای ماهر است که از عهده نوشتن این کتاب برآمده است.

وی ادامه داد: شهیدان علاوه بر اینکه به بندگان خداوند علاقمند هستند، طبق دستور اولیای دین این محبت را اظهار می‌کنند، در کتاب پاییز آمد نیز این نوشته‌ها بسیار زیبا نوشته شده است.

محمدیان با اشاره به اینکه هنر عشق ورزیدن به همسر در این کتاب به نمایش گذاشته شده است، گفت: این عشق از جنس نور و قداست بود که در این کتاب موج می‌زند و آنچه که این شهیدان را ممتاز کرده فراموش نکردن وظیفه بندگی است.

وی خاطرنشان کرد: عشق و ارادت زنجانی‌ها به سقای کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس وصف‌ناپذیر و زبانزد همگان است، با این حال استان زنجان ۳ هزار و ۵۳۵ شهید گمنام تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر