logo
امروز : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۱۳۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان مطرح کرد:

ارتقاء سطح علمی اساتید دانشگاه پیام‌نور زنجان

ارتقاء-سطح-علمی-اساتید-دانشگاه-پیام‌نور-زنجان
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور استان زنجان ۴۲ نفر استاد عضو هیأت علمی دارد که دو نفر از آنان نیز دانشمند ۲ درصد برتر جهان هستند، که این امر مایه مباهات و افتخار است.

رویا کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه فعالیت بیش‌تر اساتید هیأت علمی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در رشته‌های علوم پایه است، گفت: یکی از گروه‌های بسیار مهم و فعال این دانشگاه رشته شیمی بوده که علاقمندان بسیاری در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا نیز دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از ۴۲ نفر استاد عضو هیأت علمی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان، دو نفر دانشمند ۲ درصد برتر جهان هستند، که این امر مایه مباهات و افتخار است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به دو نفر از اساتید هیأت علمی که دانشمند دو درصد برتر جهان شناخته شده‌اند، عنوان کرد: اسماعیل وصالی‌شربیانی و حسن کرمی از اساتید شیمی هستند که با ارائه و انتشار فعالیت‌های علمی ارزشمند و ارجاعات قابل‌توجه توانستند در فهرست پژوهشگران پر استناد ۲ درصد برتر جهان قرار بگیرند.

وی گریزی به مسئله رشته‌های پرطرفدار دانشگاه پیام‌نور استان زنجان زد و گفت: علاوه بر رشته‌های ارشد علوم پایه شامل شیمی، ریاضی، ادبیات و زمین‌شناسی در مقطع کارشناسی هم علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره و حقوق از رشته‌های محبوبی هستند که مخاطبان بسیاری دارند.

کرمی با اشاره به اینکه در سال جاری پذیرش دانشگاه پیام‌نور استان زنجان رشد ۱۸ درصدی داشته که بیش‌تر از میانگین کشوری است تصریح کرد: این دانشگاه با قدرت هرچه بیش‌تر در جهت رشد و پیشرفت دانشجویان تلاش می‌کند.

وی اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور استان زنجان ۲ هزار و ۲۶۷ نفر دانشجو پذیرفته شده در مقطع کارشناسی داشته که نشان می‌دهد امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد استقبال متقاضیان بسیاری است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر