logo
امروز : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۴۱۳۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان مطرح کرد:

مدال‌آوری بدمینتون‌کاران زنجانی در مسابقات کشوری

مدال‌آوری-بدمینتون‌کاران-زنجانی-در-مسابقات-کشوری
رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان گفت: در رقابت‌های رنکینگ کشوری بدمینتون‌بازان زنجانی سه مدال رنگارنگ را با افتخار و غرور ازآن خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی هیأت بدمینتون استان زنجان؛ غلامرضا باقری با بیان اینکه در رقابت‌های رنکینگ سطح ۲ کشوری بدمینتون‌بازان زنجانی با نقش‌آفرینی خود غرور آفریدند، گفت: در بخش آقایان امیرحسین عجملو با کسب مدال نقره و معین مقدم با کسب مدال برنز توانمندی خود را در رده سنی بزرگسالان نشان داده و موجی از نشاط و امید را به راه انداختند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رقابت‌های بدمینتون رنکینگ سطح ۲ کشوری که بالاترین سطح مسابقات بدمینتون در کشور است، با حضور قهرمانان و بازیکنان ملی در مشهد مقدس برگزار شد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها 150 بازیکن حضور داشت، عنوان کرد: در دو رده سنی زیر 17 و 19 سال در دو جدول یک نفره و دو نفره از 24 تا 27 مهر ماه برگزار شد.

وی ادامه داد : در بخش یک نفره زیر ۱۷ سال امیرحسین عجملو از زنجان نائب قهرمان شد و در بخش دو نفره زیر ۱۷ سال امیرحسین عجملو و امیرعلی احمدلو (از استان مرکزی) مقام سوم را کسب کردند.

باقری به برگزاری مسابقات رنکینگ سطح ۳ بانوان اشاره کرد و گفت‌: در این دوره از رقابت‌ها که در استان سمنان شهرستان دامغان برگزار شد، در بخش یک نفره ثنا حسنلو مقام اول را به خود اختصاص داد.  

وی خاطرنشان کرد: در بخش دو نفره ثنا حسنلو با بازیکن هم تیمی خود، فاطمه مقدم قهرمان این دوره از مسابقات شدند. 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر