logo
امروز : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۰
[ شناسه خبر : ۴۱۳۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
پیام رهبر انقلاب در پی شهادت یحیی السنوار؛

حماس زنده است و زنده خواهد ماند

حماس-زنده-است-و-زنده-خواهد-ماند
رهبر انقلاب فرمودند: جبهه مقاومت همانگونه که قبلاً با شهادت برجستگان خود از پیشروی باز نماند، با شهادت سنوار هم کم‌ترین توقفی نخواهد داشت باذن‌الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به ملت‌های مسلمان و جوانان غیور منطقه با تجلیل از مجاهد قهرمان، فرمانده «یحیی السنوار» تأکید کردند: جبهه مقاومت همانگونه که قبلاً با شهادت برجستگان خود از پیشروی باز نماند، با شهادت سنوار هم کم‌ترین توقفی نخواهد داشت باذن‌الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

بیشتر بخوانید

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ملّت‌های مسلمان! جوانان غیور منطقه!

مجاهد قهرمان، فرمانده یحیی السّنوار، به یاران شهیدش پیوست.

او چهره‌ درخشان مقاومت و مجاهدت بود؛ با عزم پولادین در برابر دشمن ظالم و متجاوز ایستاد، با تدبیر و شجاعت به او سیلی زد، ضربه‌ جبران‌ناپذیر هفتم اکتبر را در تاریخ این منطقه به یادگار گذاشت، و آنگاه با عزّت و سربلندی به معراج شهیدان پرواز کرد.

کسی چون او که عمری را به مبارزه با دشمن غاصب و ظالم گذرانده است، سرانجامی جز شهادت شایسته‌ او نیست. فقدان او برای جبهه‌ مقاومت البتّه دردناک است، ولی این جبهه با شهادت برجستگانی چون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، رنتیسی و اسماعیل هنیّه از پیشروی باز نماند و با شهادت سنوار هم کم‌ترین توقّفی نخواهد داشت؛ باذن‌الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

ما چون همیشه، در کنار مجاهدان و مبارزان بااخلاص خواهیم ماند؛ به‌توفیق من الله و عونه.

اینجانب شهادت برادرمان یحیی السّنوار را به خاندانش، به همرزمانش و به همه‌ دلبستگان جهاد فی‌سبیل‌الله تبریک و فقدانش را تسلیت می‌گویم.

والسّلام علی عباد الله الصّالحین

سیّد علی خامنه‌ای؛ ۱۴۰۳/۷/۲۸

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر