logo
امروز : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۱۳۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه هیدج مطرح کرد:

لزوم فاصله‌گیری از خام‌فروشی

لزوم-فاصله‌گیری-از-خام‌فروشی-
امام جمعه هیدج گفت: باید از خام‌فروشی محصولات فاصله گرفت، مواد خام نیز باید همانند نفت خام که به فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی تبدیل می‌شود، فراوری شود چراکه این کار موجب رونق تولید و افزایش صادرات می‌شود.

حجت‌الاسلام اسدالله زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: روز ۲۹ مهر ماه به‌نام روز صادرات نام‌گذاری شده است، این موضوع بسیار مهم است چون که با فروش کالاهای ساخت داخل می‌توان موجب رونق دادن به تولید در کشور شد. 

بیشتر بخوانید

وی به اهمیت کیفیت در محصولات اشاره کرد و افزود: تولیدکنندگان باید به این مسئله توجه داشته باشند و محصولات تولیدی خودشان را با کیفیت تولید کنند، چراکه اگر کالا باکیفیت باشد، مشتری خواهد داشت.

امام جمعه هیدج با توضیح اینکه حمایت‌های دولت از تولیدکنندگان داخلی بسیار مهم است، متذکر شد: بازاریابی خارجی یکی از این حمایت‌ها است که تجارت بین‌الملل را رونق می‌دهد و تولیدات داخلی را به دست مشتریان خارجی می‌رساند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از مسائلی که موجب رونق تولید می‌شود، جذب سرمایه‌گذاران خارجی است که این امر موجب ایجاد اشتغال در کشور می‌شود و از این طریق می‌توان تولیدات را صادر کرد.

زارعی گفت: باید از خام‌فروشی محصولات فاصله گرفت، مواد خام نیز باید همانند نفت خام که به فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی تبدیل می‌شود، فراوری شود چراکه این کار موجب رونق تولید و افزایش صادرات می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر