logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۱۳۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان مطرح کرد:

افزایش ۵۲ درصدی نرخ مشارکت اقتصادی زنجان

افزایش-۵۲-درصدی-نرخ-مشارکت-اقتصادی-زنجان
استاندار زنجان گفت: ۵۲ درصد نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان افزایش یافته برای اولین بار درآمد استان زنجان به درآمد متوسط کشوری رسید و آیت‌الله خاتمی در این پیشرفت شریک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ محسن افشارچی در جلسه شورای اداری استان زنجان که به مناسبت تکریم و معارفه امامان جمعه جدید و سابق زنجان در سالن روزبه علوم پزشکی تشکیل شد با بیان اینکه افتخار کثیری است که برگزیده رهبری برای شهری انتخاب شود، اظهار کرد: البته این انتخاب مسئولیت بزرگی است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه سه سال به عنوان استاندار در خدمت استان بوده‌ام، گفت: در این سه سال که در حوزهای مختلف انجام وظیفه کرده‌ام ساز و کارهای مختلفی در جامعه به وجود آمده که باعث تصمیم‌گیری‌های زیادی در جامعه شده است که برای تقویت آن نیاز به انرژی زیاد بین دستگاهی داشته و این برنامه در حوزه اجرایی نیز مشاهده می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در جامعه بالاتر از مسئولیت نماینده ولی فقیه نیست، ادامه داد: چه بسا که این شخص به وسیله ایشان انتخاب می‌شود و مقام معظم رهبری مانند نخ تسبیح و با برنامه تمام امورات را کنار هم با تدبیر قرار می‌دهند.

استاندار زنجان ابراز کرد: آیت‌الله علی خاتمی اقدامات زیادی برای استان زنجان انجام دادند و باعث پیشرفت زنجان شده و با رهنمودهای و تأکیدات خود باعث کاهش نرخ بیکاری در استان شده است.

وی گفت: ۵۲ درصد نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان افزایش یافته برای اولین بار درآمد استان زنجان به درآمد متوسط کشوری رسید و آیت‌الله خاتمی در این پیشرفت شریک است.

افشارچی اضافه کرد: پیام مقام معظم رهبری به مسئولان این است که به مردم و مشکلات آنان توجه داشته باشند و سعی کنند مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹