logo
امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰
[ شناسه خبر : ۴۱۳۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان خبر داد:

کاهش مسافران فرودگاه زنجان

کاهش-مسافران-فرودگاه-زنجان
مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت هواپیما تایید نهایی و مصوب شد، گفت: این افزایش قیمت‌ها منجر به کاهش استقبال و مسافران فرودگاه زنجان شد.

محمدجواد یگانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ از کاهش چشمگیر تعداد مسافران فرودگاه زنجان پس از افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر به دنبال افزایش خطوط پروازی از زنجان نیز هستیم.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به رای دیوان عدالت اداری مبنی بر افزایش بهای بلیت‌ها، ابراز کرد: قیمت‌های جدید به تصویب رسیده و این افزایش منجر به کاهش استقبال مردم زنجان شده است.  

به گفته مدیر فرودگاه زنجان، تعداد مسافران فرودگاه زنجان به حدود یک سوم کاهش یافته و هواپیماهای ۱۰۰ نفره اکنون با ۵۰ تا ۶۰ مسافر به پرواز درمی‌آیند.

وی افزود: این وضعیت اگرچه به ضرر شرکت‌های هواپیمایی نیست و آن‌ها با همین تعداد مسافر نیز هزینه‌های خود را پوشش می‌دهند، اما استقبال کم شده و در حال حاضر، پرواز زنجان به مشهد به صورت سه روز در هفته برقرار است، با وجود ظرفیت کامل این پرواز، امکان افزایش تعداد پروازها در این مسیر وجود ندارد.

یگانه در خصوص علت عدم افزایش تعداد پروازهای زنجان به مشهد نیز تأکید کرد: حتی پروازهای موجود نیز با ظرفیت کامل انجام نمی‌شوند.  

وی از برنامه‌ریزی برای برقراری پرواز زنجان به کیش خبر داد و گفت: مکاتبات لازم با شرکت‌های هواپیمایی ماهان و کیش‌ایر انجام شده و پیگیر راه‌اندازی این پرواز بودیم و در حال حاضر نیز در حال بررسی استقبال مردم هستیم.  

مدیر فرودگاه زنجان خاطرنشان کرد: فرودگاه زنجان آماده پذیرش هرگونه پرواز است و ظرفیت لازم برای این منظور وجود دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر