logo
امروز : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۴۱۲۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
‌با برگزاری اولین رویداد استانی اتفاق افتاد؛

گام چاقوی زنجان به سوی بازار‌های جهانی

گام-چاقوی-زنجان-به-سوی-بازار‌های-جهانی-
‌‌نخستین رویداد استارتاپی صنعت چاقو در زنجان برگزار شد که این رویداد گامی رو به سوی جهانی شدن صنعت چاقو دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ در یک اتفاق بی‌سابقه، صنعت چاقوی زنجان میزبان اولین رویداد استارتاپی خود شد. این رویداد که با هدف توسعه کسب‌ و کارهای نوپا و بهره‌گیری از فناوری‌های روز در صنعت چاقو برگزار شد، گام مهمی در جهت ارتقای جایگاه این صنعت در بازارهای جهانی برداشته است.

بیشتر بخوانید

صمد طاهری، دبیر ‌‌نخستین رویداد استارتاپی صنعت چاقو در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا با تأکید بر اهمیت این رویداد اظهار داشت: هدف اصلی این رویداد با استفاده از ایده‌های نوآورانه توسعه و تجاری‌سازی این صنعت است.

وی افزود: با توجه به عقب‌ماندگی صنعت چاقوی ایران از استانداردهای جهانی، این رویداد فرصتی است تا طرح‌های جدید و به‌روزی در این صنعت ارائه شود که بتوانند در بازارهای بین‌المللی رقابت کنند.

تمرکز بر نوآوری و جهانی شدن

دبیر ‌‌نخستین رویداد استارتاپی صنعت چاقو با اشاره به اینکه در این رویداد، علاوه بر ارائه ایده‌های نوآورانه، به موضوعاتی همچون طراحی، بسته‌بندی، بازاریابی و فروش نیز پرداخته شد بیان کرد: همچنین همکاری با کشورهای همسایه از جمله ترکیه و بازارهای هدف مانند ارمنستان، آذربایجان و روسیه نیز مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور هشت استارت‌آپ در این رویداد، بر لزوم تداوم آن برای ایجاد تحول در صنعت چاقو تأکید کرد.

طاهری با اشاره به ارائه و بررسی ایده‌های جدید برای توسعه صنعت چاقو در این رویداد افزود: هرچه ایده‌های نوآورانه‌تر و جهانی‌تر در این صنعت وارد شود، تحول آن نیز سریع‌تر خواهد بود.

همکاری بخش‌های مختلف برای توسعه صنعت

وی خاطر‌نشان کرد: این رویداد با همکاری اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان و اتحادیه چاقو برگزار شد که نشان از اهمیت همکاری بخش‌های مختلف برای توسعه این صنعت دارد.

دبیر ‌‌نخستین رویداد استارتاپی صنعت چاقو با تاکید براینکه این رویداد اولین رویداد استارتاپی صنعت بود ادامه داد: هدف اصلی رویداد، توسعه کسب‌وکارهای نوپا و بهره‌گیری از فناوری‌های روز در صنعت چاقو بود.

وی خاطرنشان کرد: در این رویداد، به موضوعاتی همچون طراحی، بسته‌بندی، بازاریابی و فروش نیز پرداخته شد.

آینده‌ای روشن برای صنعت چاقو

با برگزاری این رویداد، آینده‌ای روشن برای صنعت چاقو در زنجان متصور است. با حمایت از استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاری بر روی نوآوری، می‌توان انتظار داشت که این صنعت به یکی از قطب‌های تولید چاقوی با کیفیت و با فناوری بالا در جهان تبدیل شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۸
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹