logo
امروز : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۴۱۲۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان:

نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل شد

نزاع-دسته‌جمعی-منجر-به-قتل-شد
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در پی وقوع یک فقره نزاع دسته‌جمعی در شهرستان زنجان، از قتل جوانی ۲۰ ساله خبر داد و گفت: قاتل در کم‌تر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس محمدعلی آدینه‌لو در تشریح جزئیات قتل جوان در نزاع دسته جمعی اظهار داشت: در پی یک فقره نزاع دسته‌جمعی در یکی از روستا‌های شهرستان زنجان گزارش انتقال یک مضروب به بیمارستان آیت‌الله موسوی اعلام و کارآگاهان پلیس برای بررسی بیشتر به بیمارستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: فرد مصدوم در بیمارستان فوت کرد و شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران قرار گرفت.    

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این راستا به بازداشت چند نفر و انجام تحقیقات میدانی و بازجویی‌های تخصصی از آن‌ها اشاره و تصریح کرد: در تحقیقات ماموران مشخص شد دو برادر نیز در این نزاع دسته‌جمعی حضور داشته‌اند و یکی از آن‌ها که جراحت شدید داشته به محض حضور ماموران از محل متواری شده است. 

وی عنوان کرد: حضور این فرد در بیمارستان جهت مداوا متصور بود و بالاخره این فرد حین مداوای جراحت خود در یکی از بیمارستان‌های زنجان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشوده و به قتل با چاقو اعتراف کرد.    

آدینه‌لو در رابطه با این قتل به دستگیری دو نفر دیگر اشاره و خاطرنشان کرد: با نظر مقام قضائی قاتل به همراه دو نفر دیگر که به جرم معاونت در قتل در صحنه حضور داشتند، روانه زندان شدند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۹
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹