logo
امروز : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۱۲۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

حمله به هلال‌احمر اوج بدبختی صهیونیست‌هاست

حمله-به-هلال‌احمر-اوج-بدبختی-صهیونیست‌هاست-
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حملات رژیم‌ صهیونیستی به مناطق جنگی از علل ناکامی آن بوده و با هجوم به چادرهای صحرایی و به آتش کشیدن آن اوج فلاکت خود را به جهان نشان داد.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه حملات عامدانه رژیم منحوس صهیونیستی به پناهندگان و نیروهای هلال‌احمر نشانه حقارت و بیچارگی است، اظهار کرد: آنچه که امام راحل سال‌های گذشته درباره رژیم منحوس صهیونیستی فرمودند: باید از صحنه روزگار حذف شود و سخنان تاریخی حضرت امام با گذشت زمان پررنگ‌تر شد و جهان پی به این سخن برد که حکومت ظلم‌ستیز باید هر چه زودتر ریشه‌کن شود.

بیشتر بخوانید

وی بیان اینکه این مطلب نشان‌دهنده این است که امام راحل فردی آینده‌نگر بود و افراد کم‌تری در جامعه پیدا می‌شدند که پی به این مهم برده باشند، افزود: امروزه‌ دشمنی و جنگ رژیم منحوس صهیونیستی غیرقابل کنترل شده طوری که به هیچ کس رحم نمی‌کند و زنان، کودکان، افراد بی‌دفاع بسیاری در این حملات شهید شدند و حقوق بشر در این مورد اعتراضی ندارد. 

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: این رژیم منحوس علاوه بر بیمارستان‌ها، مدارس و پناهگاه‌ها حتی به نیروهای هلال‌احمر نیز حمله کرده این نشان‌دهنده اوج خفت و خواری رژیم گرگ صفت صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی رژیم کودک‌کش با به شهادت رساندن نیروهای هلال‌احمر افزایش دشمنی در دنیا است ابراز کرد: اقدامات غیرانسانی که این رژیم در مناطق اشغالی انجام داده گویای این واقعیت است.

جعفری بیان کرد: معلوم می‌شود این رژیم چاره‌ای جز محو شدن از روی زمین ندارد و ظلم‌ستیزی آن بی‌حد و اندازه شده است.

وی تصریح کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی نیز باید دست از حمایت این رژیم بردارند و جهان باید به این سمت رود که این غده سرطانی از روی زمین برداشته شود و این تصمیمات در یک اجماع جهانی باشد و حد و مرزی محکم برای رژیم غاصب در نظر بگیرند تا در صورت نقض آن بتوان پیگیری‌های لازم انجام داد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: نحوه برخورد و حمله‌هایی که به پایگاه‌های هلال‌احمر در نقاط مختلف فلسطین اشغالی می‌شود باید جدی گرفت چراکه بسیاری از افراد بر اساس احساس وظیفه انسانی در مناطق مختلف حضور دارند و آسیب‌رساندن به آنان کاملاً نشانه خوی وحشی‌گری است.

جعفری ادامه داد: در اثر حملات متعدد به مناطق اشغالی نیروهای هلال‌احمر بسیاری در آتش زنده زنده سوختند و هیچ جامعه بشری نسبت به این امر علیه رژیم‌صهیونیستی اعتراضی نداشت چراکه واقعاً جان انسان‌ها برای جوامع بشر بی‌ارزش شده است.

وی با اشاره به اینکه حمله به بیمارستان‌های صحرایی جمعیت هلال‌احمر اسفناک بوده و هیچ دولت آزاده‌ای آن را قبول ندارد، عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر و صلیب سرخ به عنوان عضو فعال برای یاری به افراد آسیب‌دیده جنگی در مناطق حضور دارند و حمله به این افراد اصلاً صحیح نیست.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سکوت سازمان جامعه بشری در برابر این بی‌عدالتی سر و صدای زیادی به پا کرده و سازمان آنگولا یک سازمان بین‌الملل است که در این سازمان بارها بیان شده که رژیم کودک‌کش صهیونیستی رعایت هیچ قانونی را برای خود ملزم نمی‌داند چراکه آمریکا پشت این رژیم ایستاده و تنها راه چاره آن نابودی و ریشه‌کن کردن آن است.

جعفری ابراز کرد: اميدواريم فشار جهانی باعث شود که ابرقدرت‌ها دست از حمایت غیرانسانی رژیم منحوس بردارند و جهان جهانی بدون خون و جنگ را پیش‌رو داشته باشد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۸
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹