logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۱۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان مطرح کرد:

اجرای 230 برنامه در هفته تربیت‌بدنی

اجرای-230-برنامه-در-هفته-تربیت‌بدنی-
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان خدابنده، برگزاری همزمان همایش بزرگ پیاده‌روی ، دوچرخه‌سواری و دوومیدانی خانوادگی در شهرستان زنجان و تجلیل از سه چهره ماندگار و پیشکسوت ورزش استان از جمله این برنامه‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، جواد بازرگان از اجرای ۲۳۰ برنامه در هفته تربیت‌بدنی در زنجان خبر داد و گفت: تمرکز برنامه‌ها در حوزه همگانی و ترویج و توسعه ورزش است و از فرصت هفته تربیت‌بدنی برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهر بهره خواهیم برد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هفته تربیبت‌بدنی همزمان با سراسر کشور از فردا ۲۶ مهر سال جاری آغاز و تا دومین روز از آبان نیز ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه طی این هفته ۳۵ برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: ۹۰ برنامه ورزشی همگانی، ۸۷ برنامه در حوزه قهرمانی دو برنامه عمرانی و ۱۷ مورد برنامه حوزه جوانان و سایر نیز لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در دو روستای زرین‌گل و برون از توابع شهرستان خدابنده، اعزام ۵۰ مورد کاروان تجهیزات ورزشی به روستاهای استان، تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در مراسمات جداگانه، همایش ویژه ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی سطح شهر در مجموعه ورزشی انقلاب، اجرای همزمان همایش پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دوومیدانی در شهر زنجان روز جمعه ۴ آبان، جشنواره پرواز پاراگلایدرها در سایت پروازی طارم، همایش استانی شوسواره در زنجان، جشنواره بازی‌های بومی محلی و مسابقه مچ‌اندازی ویژه بانوان در پارک بانوان، میزبانی مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور، میزبانی اردوی تیم ملی ژیمناستیک و کونگ‌فو و اختصاص یک روز ورزش رایگان در اماکن ورزشی در هیأت‌ها و شهرستان‌های تابعه و ارائه مشاوره‌های رایگان در حوزه ازدواج و خانواده را خواهیم داشت.

بازرگان اظهار داشت: در راستای ارج نهادن و گرامیداشت مقام پیشکسوتان ورزش استان با حضور مقام عالی استان از سه چهره ماندگار ورزش استان آقایان ایپکچی، انگورانی و رهبری چهارشنبه ۲۵ مهر ماه در سالن مهرانه تجلیل خواهد شد. شعار هفته تربیت «ایران قوی، ورزش قوی» نامگذاری شده و طبق پیش‌بینی‌ها ۳۵ هزار نفر در برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹