logo
امروز : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۵
[ شناسه خبر : ۴۱۲۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار خدابنده خبر داد:

سهم ۶۸۱ میلیارد ریالی خدابنده از تسهیلات

سهم-۶۸۱-میلیارد-ریالی-خدابنده-از-تسهیلات-
فرماندار خدابنده گفت: سهم امسال این شهرستان از تسهیلات اشتغال‌زایی طبق تبصره ۲ قانون بودجه، ۶۸۱ میلیارد ریال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ جواد تاراسی اظهار کرد: سهم امسال شهرستان خدابنده از تسهیلات اشتغال‌زایی طبق تبصره ۲ قانون بودجه جز 2 و 3، ۶۸۱ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تسهیلات روستایی به متقاضیان واجد شرایط از سوی بانک‌های عامل در پرداخت جز 3 بند ب تبصره ۲ انجام می‌شود افزود: این تسهیلات به ترتیب توسط بانک کشاورزی، ملت و قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت خواهد شد.

فرماندار خدابنده ادامه داد: اختصاص این تسهیلات به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار با هدف رشد تولید ملی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی با طرح‌های درآمدزا و کارفرمایی است گفت: تسهیلات فوق برای ایجاد کارگاه‌های تولید کالا و خدمات قابل پرداخت بوده و هم‌چنین شرکت‌های تعاونی فعال مستقر روستایی نیز در اولویت هستند و این وام‌ها برای اشخاص حقیقی ۱۵۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۴ میلیارد تومان است.

تاراسی با اشاره به اینکه این وام‌ها برای افراد ساکن در روستاها خواهد بود اضافه کرد: مردم در صورت داشتن هر گونه سوال به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه شهرستان خدابنده مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات خویش‌فرمایی، جوانان نخبه و تحصیل کردگان دانشگاهی در اولویت قرار خواهند گرفت ابراز امیدواری کرد: با همکاری همه دستگاه‌ها و بانک‌ها در تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری (جهش تولید با مشارکت مردم) می‌توان گام‌های بلندی در راستای رشد و توسعه و تولید برداریم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۹
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹