logo
امروز : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۴۱۲۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کارشناس سیاسی:

کودک‌کشی از جنایات دردناک رژیم منحوس است

کودک‌کشی-از-جنایات-دردناک-رژیم-منحوس-است-
کارشناس سیاسی گفت: رژیم منحوس صهیونیستی با کشتن زنان و افراد بی‌دفاع خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان را عمیق‌تر کرد و کودک‌کشی از جنایات دردناک رژیم منحوس است.

کریم ترابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه شروع طوفان‌الاقصی یک نقطه عطف است، اظهار کرد: از ۱۵ مهر ماه به بعد آن رژیم کودک‌کش صهیونیستی که ادعای شکست‌ناپذیری داشت به یک رژیم دست و پا بسته تبدیل شد که قادر به دفاع از ادعا و افراد خود نیست.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امروزه بعد از واقعه طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی به یک رژیم شکست خورده و بحران‌زده‌ تبدیل شده، گفت: در مقابل ایستادگی فلسطینی‌ها دچار شکاف اجتماعی عمیق شده است.

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه شکست رژیم صهیونیستی از جوانان حماس یک حادثه فوق‌العاده و یک پدیده بی‌نظیری در تاریخ اخیر دنیای اسلام است، ابراز کرد: از دو جهت، این حادثه بی‌نظیر بوده اولی خفت و خواری رژیم صهیونیستی در مقابل ایستادگی غیور مردان مقاومت و دیگری اتحاد جوانان حزب‌الله و فلسطین که حادثه تکرار نشدنی طوفان‌الاقصی را پدید آوردند.

وی ادامه داد: مردم و مبارزان غزه، مثل کوه در برابر ناملایمات ایستاده‌اند آب، غذا، دارو، سوخت ندارند امّا مقاومت می‌کنند و تسلیم نمی‌شوند. همین تسلیم نشدن آن‌ها نشان پیروزی است.

کارشناس سیاسی اضافه کرد: مردم دنیا دو چیز را در مورد مردم غزه و فلسطین، در کنار هم قبول دارند یکی اینکه آن‌ها ملتی مظلوم بوده یکی اینکه پیروز این جنگ نابرابر هستند.

ترابی بیان کرد: کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع هنر نیست بلکه همه از روی کینه‌ورزی نسبت به فلسطينی‌ها بوده و آمریکا نباید خود را تافته جدا بافته بداند چرا که سمت و سو دهنده به رژیم صهیونیستی همین شیطان بزرگ است.

وی تأکید کرد: جهان اسلام امروزه نفرت شدید خود را از این حکومت ظلم‌ستیز بارها ایراد کرده است مسلمانان و غیرمسلمانان در اجتماعات عظیم که در سراسر جهان به وجود می‌آید نسبت به این ظلم اعتراض دارند و همه پشت مردم غزه هستند.

کارشناس سیاسی عنوان کرد: هیچ دولتی در جهان پیدا نمی‌شود که ادعا کند رژیم غاصب و خبیث صهیونیستی پیروز جنگ غزه است بلکه می‌گویند این رژیم کودک‌کش شکست خورده است و باید شکست را بپذیرد.

ترابی گفت: رژیم غاصب، در نظر مردم، افراد سیاسی جهان، مسلمان و غیرمسلمان مانند گرگ خونخوار و بی‌رحم است که مغلوب، شکست‌خورده، ناامید و متلاشی ‌شده است.

وی با اشاره به اینکه نفرت از صهیونیسم تنها منحصر به حمایت لفظی از مظلومان فلسطینی نخواهد شد، از این به بعد، امنیت عناصر صهیونیستی در چنین کشورهایی بیش‌تر از قبل به مخاطره خواهد افتاد، ابراز کرد: پیروزی جبهه مقاومت، امری درون ماندگار در سرزمین‌های اشغالی نیست، این پیروزی به برون مرزها نیز منتشر می‌شود، طوری که دیگر مکانی امن برای فرار صهیونیست‌ها باقی نمی‌گذارد.

کارشناس سیاسی ادامه داد: پیروزی جبهه حماس در عملیات اخیر روند افول غرب و آمریکا و در سراشیبی سقوط و نابودی قرار داشتنِ رژیم صهیونیستی را شتابان‌تر و آشکارتر کرد و جهان آن را به تماشا نشست.

ترابی ابراز کرد: مردم آزاده جهان بعد از وقایع اخیر در غزه که بیش از ۶۰ کشور دنیا به خیابان‌ها ریختند و شعار مرگ بر آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی را سر دادند آنان نیز مظلومیت غزه را با عمق جان احساس کردند.

وی بیان کرد: کودک‌کشی رژیم صهیونیستی یکی از دردناک‌ترین جنایات این رژیم منحوس است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۸
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹