logo
امروز : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۱۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه خبر داد:

تخصیص 49 میلیارد تومان برای خرم‌دره

تخصیص-49-میلیارد-تومان-برای-خرم‌دره
نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: برای شهرستان خرم‌دره 49 میلیارد تومان بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ منصور علیمردانی در جلسه حل مشکلات شهرستان خرم‌دره اعلام کرد: برای شهرستان خرم‌دره 49 میلیارد تومان بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه اختصاص داده شده است. انتظار داریم که مدیران هر کدام در حوزه مسئولیت خود به وظایفشان عمل کنند. 

بیشتر بخوانید

وی همچنین افزود: در دولت وفاق ملی قرار نیست همه مسئولان تغییر کنند. مسئولی که کار خود را به درستی انجام می‌دهد، چرا باید تغییر کند؟ برخی افراد از ماندن خود ناامید شده‌اند و انگیزه کار ندارند. تاکنون نیز از هیچ مدیرکلی نخواسته‌ام کسی را تغییر دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، در ادامه درباره جاده محمودآباد اظهار داشت: برای تخصیص ماده 23 به این پروژه، باید تعریف دقیقی از جاده داشته باشیم. اگر به‌عنوان جاده روستایی تعریف شود، نیازمند رعایت برخی موارد است و در غیر این صورت امکان دریافت ماده 23 وجود ندارد. اگر این جاده بین مزارع تعریف شود، باید به یاد داشته باشیم که جاده‌های بین مزارع به‌طور معمول آسفالت ندارند. بنابراین، برای دریافت ماده 23 باید قوانین به‌دقت رعایت شود.

علیمردانی با اشاره به بودجه ورزشی منطقه بیان کرد: بودجه منطقه ما 30 درصد استانی و بقیه ملی است. در حوزه ورزش، دغدغه‌هایی وجود داشت که در دیدار با وزیر ورزش و جوانان مطرح کردیم. مبلغی نیز از وی دریافت کردیم و وزیر قول پیگیری دادند و مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی که در این زمینه مطرح شد، مربوط به قلعه حسینیه و زمین چمن شهید خرمی بود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل مصرف مواد مخدر گفت: سال‌هاست برای مبارزه با توزیع مواد مخدر هزاران میلیارد تومان هزینه کرده و هزاران شهید داده‌ایم، اما توفیق چندانی حاصل نشده است. برای مقابله با مصرف مواد مخدر باید سرمایه‌گذاری جدی صورت گیرد، اما راهکار اصلی در ارتقای فرهنگ، ورزش و سطح علمی جامعه است.

علیمردانی در پایان گفت: امیدوارم با همکاری مسئولان، بتوانیم به‌گونه‌ای عمل کنیم که کسی به سمت مصرف مواد مخدر نرود و سلامت جامعه ارتقاء یابد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۰
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۹
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹