logo
امروز : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۴۱۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود بیان کرد:

بهسازی گاردریل‌های آسیب‌دیده ناشی از تصادفات

بهسازی-گاردریل‌های-آسیب‌دیده-ناشی-از-تصادفات
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: تعمیر و بهسازی گاردریل‌های آسیب‌دیده ناشی از تصادفات در آزادراه زنجان به تبریز با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان انجام شد.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه تعمیر و بهسازی گاردریل آسیب‌دیده ناشی از تصادفات در محور آزادراه زنجان به تبریز در حال انجام است، اظهار کرد: این اقدامات در سال جاری به صورت مستمر انجام و در ۶ ماه ابتدایی سال به طول ۸ هزار و ۵۰۰ متر، با اعتباری بالغ بر ۸.۵ میلیارد تومان انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ترانشه‌برداری، لایروبی و قنوسازی محور ترانزیت زنجان میانه در دو مقطع به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر انجام و تکمیل شد، افزود: اهمیت این اقدامات ذکر شده جهت جلوگیری از نفوذ گل و لای به سطح روسازی راه و تخریب ابنیه فنی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: اقدامات ایمن‌سازی و منظرآرایی این محورها نیز توسط راهداری انجام شده تا مشکلی برای مسافران در طول مسیر رخ ندهد.

وی اضافه کرد: بهسازی محور روستایی حماملو به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتبار اولیه ۱۵ میلیارد تومان و بهسازی محور روستایی چرلانقوش به طول ۸.۲ کیلومتر در فاز نخست با اعتبار اولیه ۸ میلیارد تومان در حال انجام بوده و اقدامات لازم توسط راهداری زنجان در نظر گرفته شده است تا مشکلات مربوطه حل شود.  

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۹
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹