logo
امروز : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۳
[ شناسه خبر : ۴۱۲۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر تشریح کرد:

توقیف ادوات ۹ واحد ماسه‌شویی در ابهر

توقیف-ادوات-۹-واحد-ماسه‌شویی-در-ابهر
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: طی ۶ ماهه اول سال جاری ۹ واحد ماسه‌شویی که مبادرت به حفاری‌ و برداشت‌های غیرمجاز از دشت ابهر کرده بودند توقیف و پلمب شدند.

سید حسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: طی ۶ ماهه اول سال جاری ۹ واحد ماسه‌شویی بر اساس تکرار تخلفات و عدم بی‌اعتنایی به اخطاریه‌های ابلاغی از سوی امور آب که موجب تغییر مورفولوژی بستر رودخانه و به‌خطر افتادن زیست محیطی شده بودند طی اخذ دستور قضائی توقیف و پلمب شدند.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: استناد به قوانین توزیع عادلانه آب، تمام منابع آبی از جمله رودخانه‌ها، مسیل‌ها، مرداب‌ها و اراضی واقع در بستر و حرایم آن‌ها، جزو انفال و مشترکات عمومی محسوب و متعلق به دولت بوده و بدون اخذ مجوز، قابلیت واگذاری و هر گونه بهره‌برداری به اشخاص حقیقی یا حقوقی را ندارد.

مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: بر اساس مجموع قوانین توزیع عادلانه آب و تکرار تخلفات شرکت مذکور و نبود پتانسیل مناسب در بستر رودخانه جهت ابطال تمامی مجوزه‌های صادره از سوی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اخذ هر گونه گزارش مبنی بر برداشت غیرمجاز مصالح در این شهرستان، با متخلفان برخورد قضائی صورت خواهد گرفت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۸
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰