logo
امروز : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۴۱۲۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری زنجان عنوان کرد:

رفع نقاط حادثه‌خیز زنجان با اعتبار مشخص

-رفع-نقاط-حادثه‌خیز-زنجان-با-اعتبار-مشخص-
رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: این اداره‌کل ۳۰ پروژه در دست اجرا دارد که برای آن‌ها اعتباری بالغ بر ۷۵ ميليارد تومان در نظر گرفته شده است.

حسین اسکندری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه شناسایی و مرمت نقاط حادثه‌خیز از اقدامات مهم این اداره‌کل است، اظهار کرد: ۳۰ پروژه در دست اجرا است و اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ۲۶ دستگاه ابنیه فنی بزرگ و ۲۶۰ دستگاه ابنیه فنی کوچک در دست تعمیر و نگهداری است، گفت: جمع قراردادها برای این پروژه‌ها بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: با توجه به تخصیص اعتبارات قراردادها، رفع نقاط حادثه‌خیز معمولاً طی چند سال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ابراز کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری برای رفع نقاط حادثه‌خیز ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص گرفته و جهت ابنیه فنی نیز ۸ میلیارد تومان تخصیص داده شده که البته در قبال پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، ناچیز است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: در بحث نقاط حادثه‌خیز، در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان چند پروژه افتتاح شد، که یکی بحث ورودی روستای نصیرآباد بود، دیگری در قیدار و خروجی آببر نیز جزو این پروژه‌ها بوده که به اتمام رسیده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۸
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰