logo
امروز : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۱۲۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
یکی از خبرنگاران معروف رژیم صهیونیستی:

برای دفاع از خود محتاج آمریکا هستیم

برای-دفاع-از-خود-محتاج-آمریکا-هستیم
یکی از خبرنگاران معروف رژیم صهیونیستی، استقرار و فعال شدن سامانه‌های دفاعی آمریکا در فلسطین اشغالی را حاوی پیام منفی برای این رژیم و افکار عمومی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ باراک راوید، در واکنش به فعال شدن سامانه پدافندی آمریکا در سرزمین های اشغالی در صفحه «ایکس» خود نوشت که این رویداد نشان‌دهنده وابسته بودن تل‌اویو است.

بیشتر بخوانید

راوید نوشت: فعالسازی سیستم پدافند موشکی آمریکا در زمین‌های رژیم صهیونیستی به همراه اپراتورها، نشانه عدول از اصول پیشین مدنظر نتانیاهو بود که مدعی بود این رژیم قادر است به تنهایی از خود دفاع کند. این مسئله نشانگر استحکام روابط با آمریکا است، اما در عین حال بیانگر عمق وابستگی به آمریکا است.

کانال تلویزیونی 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که برای اولین بار، نظامیان آمریکایی، باتری و سکوهای پدافند آمریکا را برای رهگیری موشک‌های بالستیک در داخل اراضی فلسطین اشغالی راه‌اندازی و فعال می‌کنند.

این اقدام بعد از عملیات موفق وعده صادق 2 ایران علیه رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

دهم مهر ماه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حملات تروریستی رژیم اسرائیل طی چند ماه گذشته در تهران، سوریه و لبنان، طی عملیات وعده صادق2، اهداف نظامی این رژیم را در داخل اراضی اشغالی فلسطین هدف حملات موشکی خود قرار داد و طی آن، 200 موشک بالستیک به سمت اراضی اشغالی شلیک شد.

تسنیم

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۰
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۹
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹