logo
امروز : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۳
[ شناسه خبر : ۴۱۲۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر مطرح کرد:

کمک ۲ میلیارد ریالی بانوان ابهری به لبنان

کمک-۲-میلیارد-ریالی-بانوان-ابهری-به-لبنان
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر گفت: بانوان ابهری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در لبیک به فتوای مقام معظم رهبری به جبهه مقاومت و مردم لبنان و غزه کمک کردند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه زنجان؛ حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم لبنان و محکوم کردن حملات صهیونیست‌ها به بیروت و جنوب لبنان، گفت: بانوان ابهری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در لبیک به فتوای مقام معظم رهبری به جبهه مقاومت و مردم لبنان و غزه کمک کردند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این خیران با اهدای ده‌ها قطعه طلا به امامزاده اسماعیل (ع) برای ارسال به جبهه مقاومت و مردم لبنان کمک کردند، افزود: امامزاده اسماعیل (ع) ابهر مرکز جمع ‌آوری کمک بانوان به لبنان و جبهه مقاومت شده و کمک‌ها و هدایای مردمی همچنان ادامه دارد. 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: شماره کارت امامزاده اسماعیل (ع) ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۸۳۱۴۳۵ است و مردم کمک‌های خود را به مردم لبنان و غزه به این شماره کارت واریز کنند.

وی تصریح کرد: در قالب طرح شمیم در این امامزاده با ایجاد یک مرکز تولیدی که اقلام و تجهیزات بهداشتی از قبیل روپوش، لباس، ماسک، روتختی، روبالشی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی تولید می‌شود و  برای ۴۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم صورت گرفته است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰