logo
امروز : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۱۱۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری بخش زنجانرود بیان کرد:

بهسازی محورهای روستایی در زنجانرود

بهسازی-محورهای-روستایی-در-زنجانرود
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش زنجانرود گفت: بهسازی محور روستایی حماملو به طول ۱۴ کیلومتر و روستای چرلانقوش به طول ۸.۲ کیلومتر در حال انجام است.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در محور روستایی چرلانقوش، خاکبرداری، خاکریزی و ترانشه‌برداری جهت تأمین عرض و بهسازی و احداث ابنیه فنی تکمیل شد، اظهار کرد: در پروژه روستای حماملو نیز خاکبرداری، خاکریزی، تکمیل و احداث ابنیه فنی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بهسازی محور روستایی آلمالو نیز به‌زودی جهت تکمیل دو دستگاه ابنیه فنی و اجرای لایه‌ساب بیس نیز از سر گرفته خواهد شد، ابراز کرد: با توجه به پیگیری فرماندار شهرستان و این اداره و با مساعدت رئیس امور عشایری استان، بهسازی محور روستایی ایلن گوکلر و چپر نیز از محل اعتبارات امور عشایری در حال انجام و اجرا است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش زنجانرود عنوان کرد: بهسازی محور روستایی حماملو، با اعتبار اولیه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به طول ۹ کیلومتر در حال انجام است و در این پروژه علاوه بر احداث ابنیه فنی، ترانشه‌برداری و تأمین عرض مورد نیاز، اجرا و تکمیل لایه ساب گرید و ساب بیس انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در فاز فعلی، علاوه بر تکمیل و احداث ابنیه فنی، خاکبرداری و خاکریزی لازم، پخش و کمپکت لایه سابگرید انجام می‌شود.

زارعی تأکید کرد: این اداره در راستای اقدامات هدفمند و آبادانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از ابتدای سال بهسازی محور روستایی چرلانقوش را با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در پیش گرفته و پیشرفت قابل ملاحضه‌ای دارد.

وی گفت: این پروژه در فاز ابتدایی آن و به طول ۸.۲ کیلومتر در حال اجرا بوده که خاکبرداری و خاکریزی لازم در مقاطع نقشه‌برداری و برآورد شده و اکنون احداث و تعمیرات ابنیه فنی آن در حال انجام و تکمیل است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰