logo
امروز : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۴۱۱۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت ترای‌آتلون استان زنجان مطرح کرد:

اعزام دوگانه‌کاران زنجانی به مسابقات قهرمانی

اعزام-دوگانه‌کاران-زنجانی-به-مسابقات-قهرمانی-
رئیس هیأت ترای‌آتلون استان زنجان گفت: هفت دوگانه‌کار و یک مربی زنجانی در رقابت‌های دو‌آتلون قهرمانی آسیای میانه و کاپ آسیایی تبریز حضور خواهند داشت.

علی مشهدلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه هفت دوگانه‌کار و یک مربی زنجانی در  رقابت‌های دو‌آتلون قهرمانی آسیای میانه و کاپ آسیایی تبریز حضور خواهند داشت، گفت: رقابت‌های دوآتلون (دوگانه) کاپ آسیایی و همچنین قهرمانی آسیای میانه به میزبانی ایران و شهر تبریز برای سومین سال متوالی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه رقابت‌ها از ۲۴ تا ۲۷ مهر ماه سال جاری در بوستان ائل‌گولی تبریز اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: بیش از ۴۰ ورزشکار داخلی و خارجی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

رئیس هیأت ترای‌آتلون استان زنجان ادامه داد: با دعوت فدراسیون ترای‌آتلون جمهوری اسلامی ایران هفت ورزشکار قهرمان و ملی‌‌پوش زنجانی مهدی شافعیان، مهدی آقایی، پوریا شامی، آرتین نصیری، مهدی انصاری، محمد‌رضا عباسی و ابراهیم قاسمیان‌فرد و همچنین بنده به عنوان مربی در این رقابت‌ها حضور خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که با افتخار‌، بیش‌ترین نفرات از ملی‌پوشان و دو گانه‌کاران قهرمان کشور حاضر در این رقابت‌ها از استان زنجان هستند، که امیدواریم در این رقابت‌ها مانند سال‌های گذشته سکونشین باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰