logo
امروز : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۱۱۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کانون پرورشی کودکان ماهنشان خبر داد:

برگزاری تماشاخانه سیار در ماهنشان

برگزاری-تماشاخانه-سیار-در-ماهنشان
مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ماهنشان با بیان اینکه این نهاد برای هفته کودک برنامه‌های مفرح و متعددی برگزار کرد، گفت: برگزاری تماشاخانه سیار در ماهنشان از جمله این برنامه‌ها است.

مقدسه بابایی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: تماشاخانه سیار در ماهنشان برگزار خواهد شد و این تماشاخانه به مناسبت هفته ملی کودک در بوستان شهدای خوشنام روز ۲۲ مهر ماه به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته ملی کودک برنامه‌های مختلفی توسط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوان انجام شده است، بیان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به مجسمه‌سازی، نمایش انیمیشن و دیگر برنامه‌های مفرح اشاره کرد.

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ماهنشان با اشاره به اینکه برنامه مجسمه‌سازی شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه کودکان در این مکان انجام شد، خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف کاهش استرس، بروز خلاقیت، افزایش صبر و بردباری، کاهش استرس و کسب مهارت بوده است.

وی مطرح کرد: مهم‌ترین دوران زندگی هر انسانی، دوران کودکی است که این محدوده اهمیت ویژه‌ای دارد و این آموزش‌ها تاثیرات خود را در آینده نمود خواهد کرد، از این‌رو در تلاش هستیم که در این زمینه اقدامات قابل‌توجهی داشته باشیم.

بابایی یادآور شد: لذا برنامه‌های متنوع  آموزنده، پرنشاط توسط این نهاد برای برنامه‌های کانون به ویژه برای این بازه زمانی در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰