logo
امروز : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۱۱۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

وعده الهی پیروزی حق بر باطل است

وعده-الهی-پیروزی-حق-بر-باطل-است
امام جمعه ایجرود گفت: وعده و سنت قطعی و تخلف‌ناپذیر الهی، پیروزی حق بر باطل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود ضمن تبریک و تهنیت به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) گفت: امام یازدهم، همه پلیدی‌ها را در خانه‌ای می‌دانند که کلید آن، دروغ است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان گفت: شکستن شیشه عطر، موجب پخش بیش‌تر و وسیع‌تر بوی آن خواهد شد. مسلمانان باید با تشکیل امت واحد اسلامی، از مکتب شهدای گرانقدری همچون آیت‌الله سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سپهبد حاج قاسم سلیمانی صیانت کنند و ادامه‌دهنده راه پرافتخار آنان باشند.

امام جمعه ایجرود با اشاره به نماز جمعه نصر گفت: مردم بصیر و زمان‌شناس ایران اسلامی با حضور دشمن‌شکن و یکپارچه خود در نماز جمعه هفته گذشته در تهران به امامت ولی امر مسلمین جهان، پیوند عمیق و ناگسستنی میان امام و امت را به جهانیان نشان دادند.

وی روز انجام عملیات بزرگ وعده صادق ۲ و اقامه نماز جمعه نصر را ایام‌الله خوانده و افزود: این دو روز مهم، ایام‌الله هستند چراکه ایران اسلامی با عزت و اقتدار طی این دو روز، حماسه‌های بزرگی خلق کرد و موجب استواری محور مقاومت، امیدبخشی و دلگرمی رزمندگان اسلام، شادی مسلمانان و مستضعفان و ناراحتی و نگرانی دشمنان و ظالمان شد.

زرینه با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان و اهمیت موضوع تربیت گفت: تربیت، مقدس‌ترین شان ربوبیت الهی و اصالتا کار خداوند متعال است. این امر از طرف خدا به انبیا و ائمه علیهم‌السلام واگذار شده است. خانواده، مدرسه و مسجد نیز در تاثیرگذاری آن نقش کلیدی و مهمی دارند و باید با پیوند، همکاری و همدلی، به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

وی به سالروز وفات حضرت معصومه (س) و شهادت پنجمین شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی به‌دست منافقین اشاره کرده و ضمن تسلیت این مناسبت‌ها افزود: حضرت معصومه (س) شبیه‌ترین فاطمیات به حضرت فاطمه (س) است و زیارت او، موجب عاقبت بخیری می‌شود.

وی با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی، روز بزرگداشت حافظ، روز جهانی نابینایان، سالروز واقعه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان به دست دژخیمان رژیم پهلوی، روز ملی پارالمپیک و روز تربیت‌بدنی و ورزش همراه با پرداختن به کمبودهای حوزه ورزش شهرستان، از دیگر مطالب بیان شده توسط خطیب جمعه ایجرود بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰