logo
امروز : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۱۱۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان مطرح کرد:

وعده صادق ۲ بی‌سابقه‌ترین عملیات موشکی جهان

وعده-صادق-۲-بی‌سابقه‌ترین-عملیات-موشکی-جهان
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه وعده صادق ۲ بی‌سابقه‌ترین عملیات موشکی جهان بود، گفت: این عملیات بر اساس قوانین بین‌الملل و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان عملی قانونی معقول منطقی و مشروع بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز ماهنشان گفت: نماز جمعه تاریخی هفته گذشته تهران هر گوشه‌اش زبان گویای فتح و گشایش داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: خطبه‌های امید‌آفرین ژرف، حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری که با حضور قوی محکم و با آرامش ایراد شد و به گوش جهانیان رسید.

 امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه رهبر انقلاب طوفان‌الاقصی را اقدامی مشروع که نشأت گرفته از احکام اسلامی، قانون اساسی و بین‌الملل دانستند، بیان کرد: ایشان دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان هم عمل قانونی منطقی و مشروع خواندند.

وی گریزی به اهدا نشان فتح به سردار حاجی‌زاده زد و ابراز کرد: وعده صادق ۲ بی‌سابقه‌ترین و بزرگ‌ترین عملیات موشکی جهان بود.

علی‌اکبری با تاکید بر اینکه بیش‌ترین تلاش و همت امامان انقلاب در زمینه مسائل مذاهب اسلامی چه در داخل کشور و چه در جهان اسلام ناظر به این جهت است که ما آن عنوان امت اسلامی را فراموش نکنیم، عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری همبستگی اسلامی رمز پیروزی بوده است.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان ایجاد تفرقه است، یادآور شد: ترفند و نقشه‌های دشمن در هر کشور مسلمان فرق می‌کند، ایشان دستور دادند با چشم باز و بیدار و اتحاد در راه مقابله با ترفندهای دشمن ایستادگی کنیم. 

امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: کمک به همه مسلمانان ستم‌دیده لازم است ولی ملت مظلوم لبنان مجروح و خونین بوده و این امر وظیفه همه مسلمانان است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امر به جهاد کردند، عنوان کرد: در اینجا وظیفه همه ما جهاد مالی و رساندن کمک مالی به مردم سرافراز و شیعه ناب لبنان است.

علی‌اکبری ادامه داد: شهرستان ماهنشان با توجه به شرایط جغرافیایی مورد تهدید بلایای طبیعی بوده و لزوم اجرای طرح‌های آبخیزداری مخصوصاً ایجاد سیل بندهای متعدد که با آمایش صحیح مناطق مختلف از دورترین نقطه تا نزدیک‌ترین آن و اولویت‌بندی مناطق و تخصیص اعتبارات لازم و در خور توجه و نیاز، اعتبارات زیاد و در شأن شهرستان

وی با اشاره به اینکه هفته پیوند اولیا و مربیان را پیش‌رو داریم، تاکید کرد: اصلی‌ترین هدف از نامگذاری این هفته به عنوان هفته پیوند اولیا و مربیان ارتباط مدرسه و خانه در کنار هم و برای بهبود آموزش و پرورش افراد است.

امام جمعه ماهنشان ضمن گرامیداشت روز جهانی غذا، اظهار کرد: مقوله غذا مهم‌ترین مقوله در جهان است اما به این مسئله اهمیتی نمی‌دهند در حالی که ارائه الگوی غذای مناسب برای خانواده‌ها و جایگزین کردن محصولات تولیدی شهرستان باعث ایجاد سلامت بیش‌تر در جامعه می‌شود.

 وی تصریح کرد: استان زنجان از استعدادهای فراوان کشاورزی برخوردار بوده و با مدیریت صحیح می‌توان آن را به جهش تولید و ایجاد امنیت غذایی برای استان کشور تبدیل کرد. 

علی‌اکبری با تاکید بر اینکه شعار سال از طرف مقام معظم رهبری به جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده، ادامه داد: در این راستا مردم و مسئولان وظیفه دارند در جهت جهش تولید قدم بردارند.

وی بیان کرد: تنها شرکت تولیدی ماهنشان شرکت کالسمین است که با کارشکنی  برخی مسئولان استان مدتی هست که با مشکل رو به رو شده است و کسی هم جوابگوی این مشکلات نیست، آیا این است حمایت از تولید این است؟

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰