logo
امروز : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۱۱۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر مطرح کرد:

تجلیل از هنرمند ابهری در رویداد سینمای‌مهر

تجلیل-از-هنرمند-ابهری-در-رویداد-سینمای‌مهر-
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: در سومین رویداد سینمای مهر ایران در استان زنجان از علی الهیاری هنرمند پیشکسوت ابهری به پاس فعالیت در عرصه بازیگری و فیلم‌برداری سینما و تلویزیون تجلیل شد.

ایرج داودبیگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: سومین جشن سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما، با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف و هنرمندان شاخص استان‌ها طراحی و پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: در سومین جشن مهر سینمای ایران با همکاری و هم‌فکری نهادها و شخصیت‌های هنری، فعال‌ترین و شاخص‌ترین سینماگران استانی شناسایی و پس از ارزیابی از برگزیدگان در مراسمی که به همین مناسبت در مراکز یا شهرستان‌های منتخب در نظر گرفته شده است، تجلیل می‌شود‌.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر افزود: در این رویداد از برگزیدگان رشته‌های مختلف از جمله کارگردانی، بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم‌برداری، انیمیشن، سینماداران، آموزشگاه‌های سینمایی، پژوهشگران، تهیه‌کنندگان قدردانی به عمل می‌آید.

 وی با بیان اینکه علی الهیاری هنرمند ابهری در سومین جشن مهر سینمای ایران در فرهنگسرای زنجان تجلیل شد، متذکر شد: غلامرضا الهیاری معروف به علی الهیاری فیلم‌بردار و بازیگر اهل ابهر است وی فعالیت هنری خود را در سینما با فیلم «قربانی سوم» به کارگردانی ابوالقاسم ملکوتی به عنوان گروه فیلم‌برداری تجربه کرد.

داودبیگی خاطرنشان کرد: الهیاری در فیلم‌های شیرهای جوان، بدل، شیلات و توجه به عنوان بازیگر حضور داشته است.

وی بیان داشت: الهیاری فیلم‌برداری فیلم‌های بسیاری همچون آن‌ها، اگه می‌تونی منو بگیر، خواستگار محترم، نسکافه داغ داغ، چند می‌گیری گریه کنی، شب‌بخیر فرمانده، رستگاری در ۸.۲۰ دقیقه و سیزده گربه روی شیروانی را در کارنامه هنری خود دارد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰