logo
امروز : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۴۱۱۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بازرسی اداره‌کل صمت استان زنجان خبر داد:

معرفی ۸۲ پرونده تخلف نانوایی‌ها به تعزیرات

معرفی-۸۲-پرونده-تخلف-نانوایی‌ها-به-تعزیرات
معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تشکیل ۸۲ پرونده تخلف نانوایی‌ها به تعزیرات حکومتی زنجان گفت: ۴۵۲ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان انجام شد.

حسین منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اظهار کرد: در راستای نظارت بر کیفیت و قیمت نان و برخورد با تخلفات احتمالی، تیم‌های گشت مشترک بازرسی در استان زنجان فعال شده‌اند و این تیم‌ها متشکل از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و استانداری هستند که به صورت مداوم نانوایی‌های سطح استان را رصد می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی ابراز کرد: در هفته گذشته، بازرسی‌ها از نانوایی‌ها به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. در این بازرسی‌ها، مواردی همچون گران‌فروشی، کم‌فروشی و فروش اجباری به شدت مورد بررسی قرار گرفته و با متخلفان برخورد قاطع شده است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان کرد: بر اساس آمار ارائه شده، از نهم تا هجدهم مهر ماه، ۴۵۲ مورد بازرسی از نانوایی‌ها انجام شده که منجر به تشکیل ۸۲ پرونده تخلف و معرفی آن‌ها به تعزیرات حکومتی شده است.

وی بیان کرد: عمده تخلفات گزارش شده، مربوط به کم‌فروشی بوده و مواردی از گران‌فروشی، فروش اجباری و عدم نصب نرخنامه نیز مشاهده شده است.

منصوری تاکید کرد: هدف از این بازرسی‌ها، حفظ حقوق مصرف‌کننده و اطمینان از عرضه نان با کیفیت و قیمت مناسب است. 

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی‌ها، مراتب را به سامانه‌های مربوطه گزارش کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱