logo
امروز : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۱۱۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان مطرح کرد:

رتبه پایین شرکت‌های دانش‌بنیان در کشاورزی

رتبه-پایین-شرکت‌های-دانش‌بنیان-در-کشاورزی
رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به اینکه در بحث شرکت‌های دانش‌بنیان جایگاه خوبی در زمینه کشاورزی نداریم، گفت: باید تلاش کنیم و سطح خود را بالا ببریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ عباسعلی زمانی امروز در نشست خبری رویداد طراحی و توسعه محصولات جدید صنایع غذایی با بیان اینکه این برنامه در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: تنها راه نجات کشور رونق کسب و کار‌ها بر پایه علم و دستاوردهای علمی است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه تکمیل زنجیره‌های ارزش راهبردی با محوریت پارک علم و فناوری در استان‌ها انجام می‌شود، افزود: زنجیره اصلی استان زنجان زیتون و صنعت نساجی در کشور است.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان ادامه داد: ۱۷ مرکز رشد، پارک، خانه خلاق و مراکز نوآوری در حال فعالیت هستند. اکنون در حال تدوین سند جامع اکوسیستم علم و فناوری استان زنجان هستیم تا بتوانیم به طور کارآمد‌تری در خدمت جوانان باشیم.

وی ادامه داد: ما باید فرهنگ نوآوری و فناوری را در سطح استان زنجان پر رنگ‌ کنیم، مجموعه رویداد‌هایی را در نظر می‌گیریم که بیش‌ترین همکاری را با دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، دانشگاه زنجان، پیام نور، علوم پایه و علوم پزشکی داشته و در همه مناسبت‌های مختلف تلاش می‌کنیم از همه آن‌ها استفاده کنیم.

زمانی با اشاره به اینکه در بحث شرکت‌های دانش‌بنیان جایگاه خوبی در زمینه کشاورزی نداریم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم و سطح خود را بالا ببریم.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱