logo
امروز : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۴۱۱۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بخشدار مرکزی ابهر تشریح کرد:

آسفالت‌ریزی معابر ۱۱ روستای ابهر

آسفالت‌ریزی-معابر-۱۱-روستای-ابهر
بخشدار مرکزی ابهر گفت: طی سال جاری معابر ۱۷ روستا با ارزش ریالی حدودا ۳۳ میلیارد تومان آسفالت‌ریزی خواهد شد که تاکنون در ۱۰ روستا آسفالت‌ریزی انجام شده است.

مهدی واعظی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: با هدف ایجاد رفاه عمومی و تسهیل در عبور و مرور اهالی روستاهای شهرستان عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی در روستاها در حال انجام است و امید است تا پایان فصل عمرانی بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت‌ریزی از محل اعتبارات دهیاری‌ها در روستاهای شهرستان ابهر انجام شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در ۱۰ روستا از جمله چرگر، فنوش‌آباد، ارهان، داشبلاغ، سروجهان، زره‌باش، کینه‌ورس، نایجوک، خوشنام و قروه آسفالت‌ریزی صورت گرفته است، افزود: در این روستاها با اعتبارات دهیاری‌ها و مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیات آسفالت‌ریزی درحال اجرا می باشد.

بخشدار مرکزی شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: شهرستان ابهر دارای ۷۱ روستای دارای سکنه است که ۲۰ روستای آن فاقد دهیاری هستند.

وی بیان کرد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته به ارزش ۸ میلیارد تومان قیر رایگان از طرف بنیاد مسکن در اختیار دهیاری‌های شهرستان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۶۵ درصد از کل روستاهای شهرستان ابهر آسفالت‌ریزی شده‌اند، متذکر شد: ۷۰ هزار مترمربع از معابر روستایی آسفالت‌ریزی شده است و ۴۰ هزار مترمربع باقیمانده است‌ که تا پایان فصل عمرانی انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰