logo
امروز : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۱۱۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

کمک 500 میلیون ریالی خیر خدابنده‌ای به لبنان

کمک-500-میلیون-ریالی-خیر-خدابنده‌ای-به-لبنان
محمدرضا رجبی، خیر خدابنده‌ای در اقدامی خداپسندانه ۵۰۰ میلیون ریال به لبنان، یمن و غزه کمک نقدی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق، محمدرضا رجبی خیر ۸۳ ساله ساکن شهر قیدار شهرستان خدابنده در اقدامی خداپسندانه ۵۰۰ میلیون ریال به لبنان، یمن و غزه کمک نقدی کرد.

بیشتر بخوانید

رجبی گفت: بنده با توجه به شعر سعدی، بنی‌آدم اعضای یک‌ پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به ‌درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار، به برادران مسلمان خودم در لبنان و مناطق جنگ زده به اندازه وسع مالی جهت تسکین آلام بشری کمک کرده و این کمک‌ها را ادامه خواهم داد.

وی اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که کمک کردن را وظیفه انسانی مسلمانان فرمودند، بنده هم به تبعیت از این فرمایش وظیفه انسانی خود را انجام می‌دهم.

خیر قیداری تاکید کرد: از سال ۱۳۴۶ همه واجبات دینی را در خصوص کارهای خیر وعام المنغعه انجام داده‌ام و در هر جایی، انسانی به کمک نیاز داشته تاکنون بنده پیش قدم شده‌ام.

رجبی ادامه داد: روز گذشته 500 میلیون ریال کمک کرده‌ام و باز هم کمک‌های قابل‌توجهی خواهم کرد.

وی کمک به برادر مسلمان را یکی از وظایف خود بیان کرد و گفت: وقتی مسلمانی در هر جایی از دنیا نیاز به کمک داشته باشد باید که به برادران دینی کمک کرده و یاری‌گیر آنان باشیم.

رجبی اظهار داشت: خیران و نیکوکاران نوع‌دوست شهرستان خدابنده همواره در انجام کارهای خیر و عام‌المنفعه پیش‌قدم بوده‌اند تا گره‌ای از مشکلات انسان‌های نیازمند را به یاری خداوند متعال بگشایند.

گفتنی است، روند جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان زنجان به لبنان، یمن و غزه آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد و در هفت روز اخیر خیران و مردم نوع‌دوست استان زنجان پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به لبنان، غزه و یمن کمک کردند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۷
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱